úterý 4. ledna 2011

Chystám se číst

Alexandra Ivyová - Odhalená temnota  tak jsem ji po dlouhé době dočetla..byla to fuška ale stálo to za to:)
Justin Gustainis - Špatné způsoby
Rob Thurman - Měsíční svit  dočteno..jsem nadšená..nemůžu se dočkat dalšíhho dílu:)
Rick Riordan - Percy Jackson Prokletí titánů přečteno..super
Anthony Horowitz - Horory na dobrou noc 1, 2
Charlaine Haris - Pravá krev Klub mrtvých
Cassandra Clareová - série Nástroje smrti
Kimberly Pauley - Pijou mi krev aneb upírkou na vlastní nebezpečí  úspěšně dočteno:) moc se mi to líbilo:)
Anne Gracie - Tudorovci - Král,královna a milenka
Elizabeth Massie - Tudorovci 2 - Král bere dámu
Elizabeth Massie - Tudorovci 3 - Buď vůle tvá
Brendy Purdyová - Paní Boleynová
Nicholas Sparks -  Milý Johne
Kay Hooper - Mrazivé sny  Bohužel mě tato kniha trochu zklamala tak jsem ji ani nedočetla :(
Meg Cabotová - série Mediátor

A samozřejmě nově vycházející knihy Upíří deníky - Soumrak - přečteno..Dokonalý:), Zkřížené hnáty - přečteno Bomba..chci další díl, Váhání - právě bomba,úžas, Crescendo - luxusní záležitost , Modrá krev - rozečteno atd..Je toho fůra..

Znovu:
Stephenie Meyer - Hostitel
L.J.Smith - série Upíří deníky
Richelle Mead - série Vampýrská akademie - super série
Castovi - série Škola noci
Patricia Briggs - série Mercedes Thompson
Becca Fitzpatrick - Zavržený - no comment prostě úžasný
Maggie Stiefvaterová - Mrazení - bomba miluju!!!

Myslím, že mám docela práci. :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat