neděle 20. února 2011

návštěvnost +

Ahojky chtěla bych vám moc poděkovat! Návštevnost blogu je s dnešním dnem na čísle 1 088..:)Za což vám opravdu děkuji:)...Ohromně mě to potěšilo.


+ Dnes jsem dočetla Mrazivý polibek, což obsahovala asik 150 stran a VA mě tak vzala, že jsem rozečetla Stínem políbenou a dostala se na stranu 101:) Byl to takový víikend s Vampýrskou akademií..takže bych řekla úpe suprově strávený..
Bohužel mě teď čeká týdenní praxe...od pondělí do pátku od sedmi do půl třetí...Ani nevím v kolik se budu dostávat domů a tím pádem budu opět zanedbávat stránky.:( Moc mě to mrzí, ale je to tak..Když nezlobí škola je to praxe, když ne praxe tak jsou to problémy doma:(  Samozřejmě se budu snažit vám to opět vynahradit a věnovat se stránkám intenzivněji..
Jak jste si možná všimli, poslední příspěvky jsou většinou jen mé kecy:)Důvod je prostý neobjevují se žádné novinky, ale doufám, že se to v dohledné době změní!
Tak to je ode mě prozatím vše...

Žádné komentáře:

Okomentovat