sobota 19. února 2011

News III.

Dnes jsem byla v Olomouci a musím říct, že jsem zklamaná:(Doufala jsem, že si koupím nějakou knihu, ale k mému řekla bych až ZDĚŠENÍ tam nic pro mě neměli:(Většinu knih už mám a přijatelné byly jen Slepá vášeň a Polibek půlnoci z  nichž jsem jednu četla a po druhé moc netoužila.Takže jsem si z výletu nic nepřivezla:(
Snažila jsem se sehnat Váhání ale taky nikde nebylo:(Jednoduše si ho i s Crescendem objednám přes sestřenku z internetu:)..Nakonec jsem si místo knihy pořídila puzzle.:)Navíc se mi včera nepodařilo dočíst Mrazivý polibek a dnes to asik taky nedopadne..:(
Jinak kvůli mým problémům ohledně počítače jsem až dnes viděla další díl Vampire Diaries(což u mě není obvyklé:-D) a musím říct že to mělo opravdu gráády:)Z promo videa vypadá další díl taky jako super nářez.:)
Abyste to mohli posoudit tak promo přidávám:

Žádné komentáře:

Okomentovat