sobota 23. července 2011

Zdravím

Ahoj tak jak se vede? Co prázdniny? Omlouvám se, že nepřibývají žádné články, ale prostě teď není o čem psát. S novinkami se to zrovna netrhne:(. Já osobně si prázdnin moc neužívám. Zatím celý měsíc trčím doma a kdybych nebyla na koncertě tak pořádně nevytáhnu paty. Hold máme fůru práce a sama se neudělá a k tomu to "úžasné" počasí. Dokonce jsme na prázdniny dostali ÚKOLY, ano správně úkoly. Prostě děs.
Jediné co snad můžu napsat je, že dočítám Stříbrnou relikvii - celkem jsem se u ní zasekla - a chystám se na Páni mají radši sukuby. Co čtete právě vy? Sledujete nějaký dobrý seriál? Já jsem toho rozkoukala teď docela dost např. 6.sérii Lovců duchů samozřejmě s titulky a 5.sérii teď sleduju na Prima Cool, potom taky 4.sérii Pravé krve je úžasná, 3.sérii Tudorovců a plno dalších. Než bych to vyjmenovala asi bych vás tu unudila. Byla bych moc ráda kdybyste mi napsali nějaký ten komentík:) Díky a doufám, že si snad prázky užíváte líp než já..:)

Žádné komentáře:

Okomentovat