středa 23. listopadu 2011

Breaking Dawn, Vampire Diaries, Secret Circle, Supernatural

Tak zdravím :) po dlouhé době jsem tu opět se svými kecy. =)
V pondělí jsem konečně viděla Rozbřesk a nedokážu to ani vyjádřit slovy :) Super!!
Začátek mi sice připadal trochu nudný a hodně pozvolný, ale potom se to dobře rozjelo. Opravdu super byl porod a hlavně ta přeměna na konci a co teprve ty oči? No prostě COOL!!
Rozbřesk byl prostě bezva!! Čekat další rok na pokračování bude utrpení.
Jak mě to vzalo, tak přidávám nějaké fanmady k BD.:)




 Všichni si jistě všimli, že nejedou Vampire Diaries..Bohužel! VDéčka se k nám vrátí až v roce 2012 a přesněji 5.ledna, což je tedy ještě strašně dlouhá doba! Poslední díl skončil opravdu napínavě..

Promo na 10.díl VD:

Ve stejný den se nám také vrátí Secret Circle se svým 10.dílem!
Promo:

Dále je novinkou, že tento týden se nedočkáme dalšího dílu 7.série Lovců duchů..Je pauza, další díl bude odvysílán příští pátek.

Promo na 10.díl Supernatural:


S Bobbym to nevypadá moc dobře..:(

1 komentář:

  1. Robřesk už jsem taky viděla a zatím se mi líbil nejvíc ze všech natočených dílů.
    Na VD se hrozně těším, škoda, že 5. leden je ještě docela daleko. :(

    OdpovědětVymazat