středa 2. listopadu 2011

Nej zahraniční autorka?


Na plné čáře vyhrála tuto anketu Richelle Mead, jejíž knihy také zbožňuji, takže mě to ani moc nepřekvapilo. Vyhrála se 43 hlasy a ostatní nechala dosti za sebou. Od Richelle můžete znát série Vampýrská akademie a nově vycházející Sukubu.

Druhé místo obsadila s 28 hlasy další super spisovatelka Meg Cabot, nejvíce známá knihami o Princezně Mie a duchařské sérii Mediátor.
Já osobně tuto autorku mám taky ráda.

3.místo s 23 hlasy obsadila Stephenie Meyer známá díky sérii Stmívání a románu Hostitel. Knihy od Stephenie mám velmi ráda, protože se dobře čtou a Hostitel byl naprosto úžasný.

4.místo a 21 hlasů získala spisovatelka Becca Fitzpatrick, která napsala andělskou sérii Zavržený. Zavržený má skvělou zápletku, nechybí romantika a dobrodružství.

Na místě 5. se umístily s 20. hlasy hned dvě autorky a to Maggie Stiefvater, známá úžasnou sérií Vlci z Mercy Falls, kterou naprosto miluju! A pak taky Patricia Briggs známá svými příběhy o Mercedes Thompson, automechaničce měnící se v kojota a kamarádící se s upíry a vlkodlaky.
Tyto dvě autorky mám ráda, Maggie má smysl pro romantiku a dokáže vše úžasně popsat a Patricia má zase bezva zápletky a dobroudružství, které se nezajídá.


6. místo obsadila s 18. hlasy autorky erotických upířích příběhů J. R. Ward známá nejvíce sérii Bratrstvo černé dýky. Já osobně zbožně čekám na každý nový díl Milence a hned jak se mi dostane do rukou, ta musím číst, číst a číst. Nedá se přestat, knihy od J jsem opravdu velmi čtivé =D a úžasně vtahují do děje. Směsice napětí, lásky a sexu je přesně to nej pro mě.






7.místo se 17. hlasy obsadily dvě autorky - Andrea Cremer známá sérií Smečka, dobré to čtení. A potom P. C. Cast známá sérií Škola noci, napjatě očekávám další díl.
Tady není co řešit, miluji knihy, miluji obaly...





8. místo s 14. hlasy obsadilo více autorek: Mezi nimi  L.J.Smith známá díky populární sérii Upíří deníky, pak také Tajný kruh a nově vydávané Temné vize. Její knihy se mi líbí, nechyí napětí a romantika, což je v dnešní době nutné!
Další je Laurell K. Hamilton známá díky dlouhé sérii Anita Blake, lovkyně upírů. Bohužel jsem od této autorky četla prozatím jen Provinilé slasti, ale ty se mi líbily a hodlám si pořídit celou sérii.
Poslední autorkou osmého místa je Charlaine Harris a její nej série Pravá krev. Musím se přiznat, že tato série nepatří mezi mé nej, ale občas si Sookie přečtu.


9. místo obsadila Alexandra Ivy známá upírsko-vlkodlačí erotickou sérii Strážci věčnosti. Knihy od této autorky si opět ráda přečtu, ale není to tak, že bych po nich sahala pořád.
10.místo a 9 hlasů patří autorkám: Lara Adrian známá další upírskou erotickou sérii Půlnoční rasa.
Půlnoční rasa je velmi čtivá a hned po Bratrstvu je to moje nej erotická série!
Další autorko s 9 hlasy je Claudia Gray proslavené svou upíří sérií Akademie Evernight.
Evernight je velmi zajímavá série, plná zvratů a samozřejmě romantiky, dobré čtení pro dlouhé dny.
Poslední "9" je Kim Harrison a nejznámnější série o čarodějce Rachel Morganové. Bohužel jsem si s Rachel nepadla do oka a nepřečetla jsem ani první díl a knihu odložila. Možná lehkomyslné, ale nějak mě to nechytlo.

O 11.místo se s pouhými 5 hlasy dělí spisovatelky Rob Thurman, známá podle série V temnotě, která je velmi zajímavá a hodně mi připomíná Lovce duchů a pak taká Alyson Noël a její série Nesmrtelní, kterou já osobně považuji za celkem dobrou.

Žádné komentáře:

Okomentovat