středa 30. listopadu 2011

Upírovo tajemství - Raven Hartová

Upírovo tajemstvíWilliam Cuyler Thorne kdysi býval smrtelný a měl milovanou rodinu. Nyní je však upírem, který vyhledává krev a krásné ženy. Dokonalé alibi mu zaručuje post uznávaného občana města Savannah. Před nedávnem musel podstoupit boj s krutým upírem Reedrekem, který se ho pokoušel zničit. Naštestí byl Reedrek poražen, ale zůstalo mu mnoho přívrženců. Ti teď prahnou po pomstě a otevřené válce... V odvetu na útok bandy evropských pijavic se William snaží sjednotit americké soukmenovce. Pomáhá mu pohledný a rafinovaný Jack, Williamova nedávno přeměněná družka, přitažlivá svůdnice Eleanor, a aspirant na hlupáka jménem Werm. Tým se připravuje na rozhodující boj kdo z koho, ale podle všeho leží jediná naděje na vítězství v existenci drobné ženy, její malé dcerky a pradávné krvi s neobvyklými schopnostmi...
http://www.levneknihy.cz/upirovo-tajemstvi/d-120206-c-921/

Dnes po měsíčním zpoždení vyšel v Levných knihách 2.díl série od Raven Hartové.
Já osobně mám doma 1.díl, ale ještě jsem se k němu nedostala:( Co jsem zatím slyšela od lidí kolem, tak byli 1.knihou Vábení krve opravdu zklamaní. Doufám, že to nebude můj případ.

4 komentáře:

  1. Za pár korun docela dobré čtení,taková oddechovka,nebo-li záchodník,tenhle titul a dalších několik mu podobných je přece o jednom a tom samém...upíři,vlkodlaci,démoni,padlí andělé atd no a pořádná dávka sexu...nic světoborného.A v Levných knihách vyšel už i 3. díl série Polibek upíra

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se to líbilo. Jak již bylo řečeno, dobrá oddechovka. Tohle téma mě docela baví, takže jsem zklamaná určitě nebyla...

    OdpovědětVymazat
  3. 1.díl je vábení krve??

    OdpovědětVymazat