pátek 9. prosince 2011

Oblíbené postavy Lovci duchů

Rozhodla jsem se udělat výčet oblíbených postav z dalšího seriálu. Lovci duchů jsou teď pro mě nej a předčili dokonce i Upíří deníky.

Pozor článek obsahuje spoilery!

Mojí nej postavou je a vždycky bude Dean Winchester!!Dean je prostě boží! Prostě chlap co si užívá život plnými doušky. Je s ním mrtě sranda a jeho hlášky jsou opravdu nepřekonatelný!!Hodně mi jimi připomíná Damona..Umí si osladit život, ale když je ho třeba vždy je po ruce a kvůli záchraně nevinných by se dokázal rozkrájet. Bez Deana by seriál nebyl ono!Dean je hodně impulzivní a hlavně jeho obětavost nemá meze - potvrdil to, když upsal duši kvůli oživení Sammyho a jeho láska ke svému autu, to je také zajímavé.Tenhle seriál prostě stojí na Deanovi! Za celý seriál se nijak zvlášť nezměnil, pouze mu přibylo pá vrásek.
Navíc výběr Jensena Acklese byl velmi zdařilým tahem! Jensen je prostě nádhernej kus chlapa! Bohužel s Jensenem právě moc filmů není snad jen v horory Cesta ke zlu a Krvavý Valentýn.Lovci nejspíš vyplňují veškerý jeho čas.

Druhou nej postavou je samozřejmě Sam Winchester. Sammy je pravým opakem Deana. Podle mě je spíš ve stínu svýho staršího bráchy, přehlíží jeho způsob života a snaží se zapadnout mezi normální lidi. Velmi se mi líbilo jeho vzbouření proti otci. Dean je typicky dokonalý syn, který se snaží otci, co nejvíce zavděčit. Sam takový život nechce. Dosti mě překvapily Samovy schopnosti, důvěra k démonovi i to s Luciferovou schránkou. Ovšem velmi mě potěšil v 6.sérii kdy se vrátil bez duše a byl z něj chvíli bezcitný "hajzl", když to přeženu (všem Samovým fandům se omlouvám). Volba Jareda Padalecki byl opět dobrým tahem. Sammy se mi líbil první tři série.
S Jaredem jsem viděla pouze lovce, žádný jinný film ani seriál.

Další dobrou postavou je Bobby Singer. Bobby je super postava a druhý taťka kluků. Má toho už taky dost za sebou. Kluci se na něj vždy mohou spoléhnout. Velmi dobré bylo, jeho překonání posednutí démonem, když dostal příkaz zabít Deana a raději málem zabil sebe. Velmi zajímavá a komplikovaná postava. Výběr herce Jima Beavera byl taktéž úspěšný. Bobby celý seriál zceluje!
Ovšem 10.díl 7.série nás nejspíš o Bobbyho připraví! Už si chystám kapesníčky. Jima jsem poznala až v tomto seriálu.

Další super postavou, i když se tam neobjevovala zrovna často, je super zlodějka Bella Talbotová.
Velmi se mi líbí pošťuchování Belly a Deana,opravdu k popukání. Navíc je jedna z lidí, kteří opravdu dokázali klukům zavařit a přelstít je. Super zlodějka! Volba herečky Lauren Cohan byla vlemi dobrá. Je jen velká škoda, že na konci 3.série si pro ni přijde pekelný pes. Bella by ještě hodně mohla příběhem zamíchat. 
Většina dílů 3.série byla právě díky Belle kolosální.
Škoda jí! Lauren si střihla roli upírky Rose ve Vampire Diaries, taky hrála reportérku v úžasném filmu Rallye smrti 2. Pokaždé ve své roli zamřela.

Velmi zajímavou postavou je král pekla Crowley! Dokáže klukům taky slušně zavařit a je s ním opravdu sranda. Jeho styl je opravdu úžasný a ikdyž jde do tuhého stále srší humorem, to má s Deanem společné. Herec Mark Sheppard je v roli Crowleyho naprosto úžasný!
Crowley je příjemným rozptýlením od všech těch kladných postav. Je super záporák!Prostě typický křižovatkový démon! Marka jsem měla čest vidět zatím jen v lovcích, ani nevím jestli má nějaké filmy.


Archanděl Gabriel alias šibal! Cool postava, která bohužel velmi zle skonala. Já velmi zbožňuju takovéto postavy. Vtípky a jak si dokázal pohrávat s Winchestry byly prostě dokonalý. Nejvtipnější díly s touto postavou. Jak už jsem řekla Gabriel opustil seriál v 19.dílu 5.série, když mu jeho bratr Lucifer prohnal srdce zbraň na zabíjení andělů.Ovšem až na konci se ukázalo jaký Gabriel opravdu byl a takové konce jsem super. Takže čest jeho památce! Richard Speight Jr se uměl role anděla opravdu chopit! Richarda jsem opět viděla jen v lovcích.

Jako poslední super postavu bych do svého výčtu započítala anděla Balthazara. Seznam by mohl být ještě mnohem delší, ale nechci vás úplně unudit. Takže Balthazar, opět velmi komplikovaná, ale super postava.
Opět byl zajímavý jeho postoj k Winchestrům, taktéž si z nich uměl vystřelit, ale před svým skonem se ukázal ve svém lepším světlem. Navíc naprsto zbožňuji herce Sebastiana Roche. Bohužel nevydržel v seriálu moc dlouho. Ze Supernatural se přstěhoval asi na 5 epizod do Vampire Diaries, kde hrál Původního upíra a lovce upírů, taky jsem ho zahlédla v seriálu Mentalista.

Mezi další dobré postavy bych zařadila Castiela, který je svým způsobem taky zajímavý. Určitě bych sem zahrnula i Joe Harveyovou, která byla taktéž super!


A jaké jsou vaše nej postavy v seriálu Supernatural??

1 komentář:

  1. Mark bol perfektný v dvoch častiach Doctora Who...je tam brilantný...ako každý v Doktorovi. :)

    OdpovědětVymazat