středa 25. ledna 2012

Já a moje kecy..

Zdravím, po delší době se vám opět hlásím. Určitě jste si všimli, že blog poslední dobou trochu stávkuje a neobjevují se příspěvky, důvodem je, že nám teď učitelé šlapali po krku a snažili se z nás ještě něco před vízem vytáhnout (poloviční úspěšnost). Nicméně doufám, že když se přehoupne pololetí tak bude aktivita blogu větší.

Co je nového?
Většina z vás ví, že další díly našich oblíbených seriálů (Vampire Diaries, Secret Circle a Supernatural) jsou až příští týden, takže tento budeme sušit hubu, ale to čekání určitě stojí za to.
Další novinkou je, že jsem si zamilovala Hunger Games. Právě jsem přečetla Arénu smrti a bylo to opravdu dobré, dobře psané a zajímavé. Těším se na další díl. Navíc už se nemůžu dočkat filmu. Obsazení je podle mě opravdu dobré. Snad film bude taky.

2 komentáře:

  1. Fakt je, že je to tady super!
    Ale podle mě jsou Upíří deníky blbost.
    Sorry, jestli se tě to dotkne, ale Elena je holka, která má všechno o co si řekne a ten děj...
    No, řekněme, že nejsou moji největší favoriti na seznamu nej knížek.

    OdpovědětVymazat