čtvrtek 5. ledna 2012

Rick Riordan: Percy Jackson - Bohové Olympu - Proroctví

Rick Riordan: Percy Jackson - Bohové Olympu - ProroctvíVítejte zpátky v Táboře polokrevných! Volné pokračování napínavé dobrodružné série Percy Jackson právě začíná!
Do Tábora polokrevných přicházejí noví hrdinové Jason, Piper a Leo. Ale než se stačí pořádně rozkoukat, čeká je nebezpečná výprava, vedená záhadným proroctvím. A podaří se při tom všem vypátrat i Percyho Jacksona, ztraceného hrdinu?
Není tak zlé probudit se v autobuse cestou na školní exkurzi mezi svou dívkou a nejlepším kamarádem. Pořádný malér ale je, když spolužáky nepoznáváš, nevíš ani, kdo jsi sám, a netušíš, jak ses tam vůbec ocitl! A to všechno je jenom začátek, protože na výletě v Grand Canyonu se začnou dít vážně strašlivé věci...

http://www.daemon.cz/chysta-se/detail/3272

11 komentářů:

  1. Už se těším :)

    OdpovědětVymazat
  2. To já taky Percy Jackson je COOL. Ale že je Percy stracen kdo vý :D

    OdpovědětVymazat
  3. můžu říct že je to super , je kto krásná knížka .

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, je to vážně skvělá kniha. Nevíte kdy bude další díl? Končí to totiž dost napínavě a já už chci vědět, jak to skončí s Percym.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj 2.díl vyjde v září 2012

    OdpovědětVymazat
  6. Už se nemůžu dočkat!Je to super.
    Ale ta jeho druhá knížka Rudá pyramida mě tolik nenadchla :-(

    OdpovědětVymazat
  7. Je to luxusní knížka :) uz se nemůžu dočkat 2. Dílu

    OdpovědětVymazat
  8. neví někdo, kde by se na netu dalo sehnat?

    OdpovědětVymazat
  9. Knihy Percy Jackson jsou snad ty nejlepší mám je všechny až na tuto a čtu je pořád dokola :D

    OdpovědětVymazat
  10. musím říct že tenhle i ten další díl se mi moc líbily jen ten překlad byl hroznej (mám je oba v aj) jinak super

    OdpovědětVymazat
  11. Nevíte, kde by se tato knížka dala sehnat v elektronické podobě?

    OdpovědětVymazat