pondělí 2. ledna 2012

Zlá doba..

Takže je leden, poslední měsíc před vysvědčením:( Zoufalá doba vyžaduje zoufalé činy. Rozhodla jsem se teď méně věnovat té zábavné četbě a začít se prát s tou méně zábavnou, někteří ji znají pod názvem povinná četba. Za tento ročník jsem ještě žádnou nepřečetla a to to chci teď v dohledné době dočíst vše, abych  už od ní měla aspoň na chvíli pokoj.
Sice si myslím, že to opět nevyjde a nechám se zlákat tou zábavnou četbou, ale musím to aspoň zkusit.
Navíc mě tento týden čeká spousta testů, zkoušení a dalších kravin co mi jen ztrpčují život.Také mě dost trápí maturitní práce, ještě jsem na ní pořádně nezačala a to mám mít za tento rok minimálně 5 konzultací..Jj jde to všechno z kopce. To vše vede k tomu, že se také budu ještě méně věnovat blogu. Celkově se chci celý leden věnovat více škole, zlepšit si ještě známky.
Budu se snažit přidávat pořád nějaké příspěvky, třeba je přednastavím, ať je blog alespoň trochu v pohybu, ale nečekejte nic velkého.
Zase na druhou stranu já tímhle blogem žiju, takže je možnost, že ještě změním názor a stejně to bez něj dlouho nevydržím =D.
To je prozatím vše a kdo by si chtěl zkrátit dlouhou chvíli ať sleduje seriál Černý anděl, v televizi sice nejede, ale na netu se najít dá. V obsazení hlavních rolí je Jessica Alba, Michael Weatherley a konečně proč to sleduju Jensen Ackles, který je známý jako Dean Winchester z Lovců duchů, bohužel se objevuje až v 2.sérii. Připravte se na šok Jensen je mladší než v Lovcích, ale povahově podobný Deanovi.
http://www.csfd.cz/film/69529-cerny-andel/

Žádné komentáře:

Okomentovat