sobota 11. února 2012

Srdečné pozdravy, Devotion

Zdravím vás všechny.
Vím,  poslední dobou se tu opravdu nic neděje a ani nevím jak to bude do budoucna.
Jde to u mě se vším z kopce. Času je čím dál míň a na to, že absolvuji teprve třeťák, mi všichni hodně šlapou po krku kvůli maturitě a tak se musím dost učit.
Nezvládám už pořádně ani koníčky. Ke čtení se moc nedostanu a popravdě ho ani moc nevyhledávám. Jediné co si nenechám ujít jsou VD, které byly tento týden opravdu úúúúžasný!! Dlouho mě žádný díl tak nenadchl! Výborná hudba. Ale ze všeho nej Klaus a Caroline!
A potom samozřejmě Supernatural, do kterého jsem se neodvolatelně zamilovala.
Horkou novinkou v mém sledování je seriál Grimm, který je jeden z novějších a podle mě velmi podobný Lovcům.
Dnes mě velmi nakopla ukázka z Rozbřesku, ale pozor z 2.části, sice jsem ještě neviděla 1.část v dobré kvalitě, ale už se nemůžu dočkat té druhé.

Jak jsem zmínila ve VD byla teď super hudba a tak sem přidávám jednu, kterou jsem si hned na první poslech zamilovala:

Hurts - Devotion

Žádné komentáře:

Okomentovat