úterý 26. června 2012

Přečteno: Před půlnocí - L.J.Smith

- série  Upíří deníky (9.díl)
- 256 stran
- vydalo nakladatelství Fragment 


Meredith odhalila při záchraně Stefana nehezká tajemství ve své minulosti a Damon se kvůli své nemístné zvědavosti proměnil v člověka, což nese velmi zle. Ze zoufalství by udělal cokoliv, aby se stal opět upírem - neváhá se dokonce vrátit do pekla Temné dimenze. Fell’s Church se čím dál více začíná podobat městu duchů. Posedlost mění děti v kruté cizí tvory a situace se pomalu mění ve válku dospělých proti dětem… kdo může, prchá…


Moje zhodnocení: Obsahuje spoilery
Jelikož je to už 9.díl přijde mi to celé nějaké utahané. Děj mě vždy překvapí, ale přece jen 9.díl? Už vyšel i 10.díl a chystají se ještě minimálně 4 další.
Mezi velké "WAU" patřil bezpochyby polibek mezi Bonnie a Damonem! Představila jsem si to v seriálu a docela mě to pobavilo. Navíc to jak je v knize Damon vůči Bonnie ochranitelský a to jeho "Moje Červenka" je docela brutální. Dalším zajímavým obratem je Meredith jako lovec upírů. Přiznám se, že se mi v knize prostě ta Temná dimenze a Šiniči a Misao nelíbí. Podle mě se to už velmi odklonilo od původní čtyřdílné série a upíři ustoupili do pozadí. Tuto sérii čtu částečně, protože mě zajímá pokračování, ale z větší části proto, že nemám ráda nedokončené série.


Obálka knihy:
Obálka knihy mě nedokáže ničím překvapit. Na této se mi líbí ten kontrast blond a rudých vlasů. Ale ani doteď jsem ještě nezjistila kdo je ta zrzka. Tato podoba by padla jedině snad na Bonnie, ale opravdu netuším.

Žádné komentáře:

Okomentovat