neděle 22. července 2012

Přečteno: Oběť - Andrea Cremer

- série Smečka (závěrečný 3.díl)
- 384 stran
- vydalo nakladatelství Knižní klub


Calle se podařilo přivést na stranu Hledačů Rena, který se měl stát jejím druhem a vůdcem smečky. Tím se však ocitla v nepříjemné pozici – Ren i Shay po ní touží a na tom, koho z nich si vybere, závisí jak její osobní štěstí, tak osud smečky a výsledek výprav za mocnými artefakty, které Shayovi umožní bojovat s magií Strážců a porazit nejmocnějšího z nich, Bosquea Mara. Calle nezbývá než na čas zapomenout na hlas svého srdce: začíná dobrodružný a smrtelně nebezpečný hon za zbývajícími částmi elementálního kříže, zbraně, která jako jediná může zvrátit válku ve prospěch Hledačů. Mrtvých na obou stranách přibývá, a jak se blíží závěrečná bitva, pro Callu je stále obtížnější zachovat neutralitu. To ale ještě netuší, že největší oběť je všechny teprve čeká…


Moje zhodnocení: Obsahuje spoilery
Série Smečka ve mě zanechala rozporuplné pocity. Na jednu stranu byla velmi chytlavá, nebezpečná, čtivá a super, ale velmi mě dostal konec právě třetího dílu.
Už dříve jsem se zmiňovala, že jsem TEAM REN a asi 50 stran před koncem ho autorka nechala zemřít!  Což mě velmi dostalo. Když jsem tuto pasáž četla skanulo mi pár slz. Určitě nejsem jediná kohoto sebralo. Navíc jsem čekala trochu delší truchlení. Jasně Calla tam chvíli vyváděla, ale na to že ho nejspíš také milovala, tomu moc nedala.Což mě popudilo. Za Renovu smrt ode mě série získala jedno velké mínus!!
Ovšem zase konec byl originální, to jak se stali navždy vlky bylo překvapivé a nečekané. Nemám ráda jednotvárné konce a v případě Smečky se o něj nejednalo, tím si získala jedno malé plus.


Obálka knihy:
Obal 3.dílu nevypadá až tak špatně, jak jsem myslela. Prvně jsem se zděsila, když začal kolovat po netu, ale když držím teď knihu v rukou tak se mi celkem líbí. S vlkem v pozadí souhlasím, jen ta dívka v popředí by nemusela být tak jednotvárná - šedé vlasy, alabastrový obličej a do toho ty do očí bijící rty.

1 komentář:

  1. jak ho jen ta spisovatelka mohla nechat umřít? přoč neumřel shay u něho by mi to nevadilo, ale Ren? Samozřejmě že jsem team Ren ♥

    OdpovědětVymazat