středa 29. srpna 2012

Mesačná chvástačka :Srpen 2012

Ze srpnových knihkupectví jsem si odnesla:
Je to asi týden zpět, když jsme byli na školních nákupech v Olomouci a mě se podařilo přesvědčit tatínka, abychom se stavili v Levných knihách..Tam jsem byla jako doma a za pouhých 259kč jsem si tam pořídila 4 knihy:
V rytmu charlestonu - Sophie Kinsella

Polibek upíra - Raven Hart
3.díl série Upíři ze Savannah

Smrtící polibek - Alice Moss

Nymfomanky z Rocky Flats - Mario Acevedo
Tato kniha stála pouhých 9 kč!!

Ještě ten den, ale tentokrát v Globusu jsem si musela pořídit další kousek a tím bylo:
Pod nekonečnou oblohou - Veronica Rossi

Další 3 knihy knihy jsem si pořídila právě dnes:
Znovuzrozený milenec - J.R.Ward
Ano konečně ho mám!

Drakie - Sophia Jordan

Jednou nohou v hrobě - Jeaniene Frost

A poslední dvě přivál vítr..=)
Krvavé koleno - Laurell K. Hamilton

Balthazar - Claudia Gray




Co jste ukořistili vy?

1 komentář:

  1. Pane jo! To je nadílka :) Do tohohle se absolutně nemůžu zapojovat, protože bych si se svými čtyřmi knihami na měsíc připadala fakt hrozně :D :D

    Závidím ti Drakii, tu bych si také moc ráda pořídila :)

    OdpovědětVymazat