středa 1. srpna 2012

Nej prázdninová kniha?

Jsem tu zpět a se mnou i výsledky další z anket. Nyní se jednalo o tom, kterou prázdninovou knihu považujete za nejlepší.. Bylo celkově 57 hlasů(díky moc účastněným). A jak že to dopadlo?:

1.místo a nádherných 20 hlasů získala novinku od CooBoo Drakie od Sophie Jordan.
Nad touto knihou jsem váhala, ale po celou dobu v anketě vedla a to mě hodně ovlivnilo, takže si chci knihu koupit.

2.místo a 19 hlasů má Démon z Hex Hall od Rachel Hawkins. Jak tak koukám asi si  budu muset pořídit 1.díl, slyším na knihy samé dobré ohlasy.

3.místo a 18 hlasů získali hned dvě série a to:
1) Loď mezi hvězdami od Beth Revis..Na tuto knihu se velmi těším, obálka je super a navíc mi přijde téma knihy originální. I když musím přiznat, že zrovna Vesmír nemusím.
2)Dokonalý pár od Ally Condie..Už jsem si pořídila první díl =).


4.místo a 12 hlasů získal Znovuzrozený milenec od J.R.Ward..Na pokračování této série se už neobyčejně těším!!
5.místo a 9 hlasů má Předurčená od P.C.Cast a Kristin Cast..Přiznám se, že mě docela udivilo, že ŠN dostala tak málo hlasů.
Poslední 6.místo má s 8 hlasy kniha Balthazar od Claudie Gray...Tuto knihu si moc ráda přečtu, ale není na seznamu knih, které musím hned bezpodmínečně mít..

Tak toto byla anketa za červenec..
Mám na vás ještě dotaz..Líbí se vám na blogu ankety? Nebo by to bylo lepší bez nich? Máte snad sami nějaký dobrý nápad na anketu, která by se tu mohla objevit? Všechny připomínky ráda přijmu..:)

1 komentář:

  1. Ahojky, že ŠN dostala tak málo hlasů... ani se nedivím. Víš, autorka(y) to už moc natahují a fakt, že hlavní hrdinka je povětroň, to taky knížce moc nepřidá. Alespoň to si myslím já.
    Návrh na anketu? Co udělat anketu na nějaké anglické knihy, které vedou v zahraniční hitparádě???
    Pavla

    OdpovědětVymazat