středa 8. srpna 2012

Novinky aneb další skvělé kousky v naší televizi

Ano už na podzim se můžeme na Prima Cool a na Prima Love těšit na nové kousky!
Prima Cool si to u mě docela rozházela kvůli Lovcům duchů (kdo se jen trochu zajímá ví). Ale teď svítá na lepší časy. Již v září nebo v říjnu se dočkáme seriálových hitů jako je Grimm, který jsem vám tu představovala. Tento seriál je poněkud nový, v cizině se začal vysílat teprve minulý rok a už doputoval až k nám.
Dalším skvělým seriále jsou Živí mrtví (The Walking Dead), který už jsem dávno chtěla začít sledovat, teď mi to vyjde.
A posledním seriálem, který určitě stojí za zmínku jsem Prolhané krásky (Pretty Little Liars), který bude vysílat Prima Love. Zatím jsem viděla jen pár dílů v originálu, poté jeden díl slovensky a teď už snad shlédnu vše v češtině..

Zdroj a více: tady

Žádné komentáře:

Okomentovat