neděle 30. září 2012

Nej nová série od CooBoo?

Další měsíc..další vyhodnocení ankety. Tentokrát se jedná o nejlepší novou sérii od CooBoo.
Celkem bylo 60 hlasů.


1.místo a samozřejmě nejvíce hlasů, celý 29, získala Divergence od Veronicy Roth..

2.místo získaly dvě unikátní série a to Drahokamy od Kerstin Grier a Drakie od Sophie Jordan. Obě dostaly celkem 17 hlasů.

3.místo má  série Vesmír od Beth Revis. Dostala celkem 13 hlasů.

4.místo a 11 hlasů má Nadpozemská od Cynthie Hand.

5.místo a 8 hlasů mají série Tygří sága od Coleen Houck a Delirium od Lauren Oliver.


1 komentář:

  1. Knížky od CooBoo jsem si v poslední době poměrně oblíbila. Zatím mám doma jenom Divergenci a Tygrovo prokletí a ani jednu jsem ještě nečetla avšak, po vzhledové stránce to u mě CooBoo vyhrálo na plné čáře, ale také i kvalitou. Knížku bez přebalu jsem už dlouho nedržela v ruce, tudíž jsem si Divergenci zamilovala ještě víc :) Už se těším, až si ji přečtu! :)

    OdpovědětVymazat