středa 19. září 2012

Přečteno - Nikdo není bez viny - Kiersten White


- série Paranormálové
- 352 stran
- vydalo nakladatelství Fortuna Libri 2012

V dalším dílu Paranormálů se opět setkáváme s Evií, která bude tentokrát kromě svých obvyklých problémů s vílami, upíry a Mezinárodní agenturou pro zadržování paranormálů řešit i problémy, které trápí spoustu dívek jejího věku. Podaří se jí se svými problémy poprat? A jak skloubí lásku k vodouchovi, školu a práci s paranormály? Stojí za útoky na Evii víly? A proč se ve městě objevují stále noví paranormálové a pozorují ji? I když jsou její rodinou přátelé a MAZP, zjistí Evie něco o svých rodičích? To vše se dozvíte ve druhém dílu s podtitulem Nikdo není bez viny.

Moje zhodnocení:
Tato kniha mě stejně jako 1.díl velmi zaujala. Přečetla  jsem ji za celkem krátký čas a jsem nedočkavá pokračování. 
Na spoustě blogů se dočítám o zklamání, které čtenářům knížka přinesla a jak jsou nespokojeni s vývojem hlavní hrdinky. Díky bohu se mě toto netýká. Tento díl se mi velmi líbil.Ocenila jsem více nadpřirozených bytostí. Jedinou výtkou je snad to, že bych očekávala více Retha, ten chlapík mi přirostl k srdci, takže doufám, že dostane více prostoru v dalším dílu. 

Obálka knihy:
Obaly této série jsou opravdu pěkné. Líbí se mi použití barev a ta blondýna přesně vystihuje Evie.

Žádné komentáře:

Okomentovat