středa 10. října 2012

Supernatural aneb Winchesterové v čase (1)

Protože jsem velkým milovníkem Supernatural, rozhodla jsem se pro novou rubriku, v které si oživíme, jak vypadali hoši a některé vedlejší postavy v průběhu sérií.. V Supernatural uběhla už spousta času a bohužel je to velmi znát..

Já a Supernatural..
Moje šílenství nazvané Supernatural začalo někdy v roce 2008. Už odmala mě fascinuje nadpřirozeno a samozřejmě jsem viděla všechny díly tehdy populárních Čarodějek. Přiznám se, že jsem se nejprve do Lovců nechtěla pustit. Říkala jsem si, to nebude nic moc..nic extra. Dnes jsem ráda, že jsem si ten 1.díl stáhla. Naprosto mě učaroval, skvělý začátek seriálu.A hoši? Deana a jeho hlášky jsem si hned zamilovala a Sammy opravdu nebyl k zahození. Pak se to se mnou vezlo..Každý den jsem musela vidět aspoň dva díly a 1.série byla plná úžasných kousků..Mezi mé nejoblíbenější díly z ní patří: Mrtvá na mostě, Wendigo, Druhá kůže a Pekelný dům..Každý díl je unikátní a plný napětí.
Smekám před tvůrci a zároveň je zbožňuji kvůli jejich skvělému výběru herců do hlavních rolí. Myslím, že Jensen Ackles musel pomotat hlavu spoustě holek a stejně tak Jared Padalecki.
Ke všemu je celý seriál doplněn metalovými a rockovými peckami jako je třeba AC DC a Metallica.

Tak tedy začneme 1.sérií
Spoilery
1.série má celkem 22.dílů, seznamujeme se v ní se světem Winchesterových a objevuje se první velký nepřítel v podobě žlutookého démona Azazela, po kterém bratři jdou právě proto, že zabil jejich matku a Samovu přítelkyni Jessicu. Navíc hledají otce, který odešel na lov a neozývá se.

Úvod 1.série

Tímto dílem to vše začalo..Mrtvá na mostě..



Strážník: Falešný průkaz FBI, falešné kreditky, máte něco pravého?
Dean: Jo, prsa.. =D






 Pamatujete na legendární 17.díl? 





Důležité vedlejší postavy:



Promo:

Bloopers:

Intro:

Recap:

Žádné komentáře:

Okomentovat