sobota 17. listopadu 2012

Hostitel..sci-fi bratr Twilight

Už příští rok na jaře se můžeme těšit na další zfilmování knih od Stephenie Meyer..Tentokrát se ho dočká román Hostitel..Twilight se schýlilo ke konci, takže si myslím, že Hostitel bude mít u diváků úspěch..Já osobně se na něj docela těším..
Sice nejsem z výběru hlavních postav moc odvázaná, ale třeba mě překvapí. Jde mi hlavně o hlavní hrdinku, která ztvární Melanie/Wandu o Saorse Ronan.. Není mi moc sympatická, ale třeba změním názor. 
To s obsazením Jareda jsem nadmíru spokojená. Maxe Ironse jsem si oblíbila už v Červené Karkulce, kde hrál po boku Amandy Seyfried.
A  Ian v podání Jakea Abela? Mno jsem na něj zvědavá. V Lovcích duchů nebyl zas tak špatný. 
Navíc hledačku ztvární Diana Kruger, která je mou oblíbenou herečkou od dob Tróji, takže docela pestrý výběr herců..

O tom, že nitka osudu je velmi tenká a může se kdykoliv přetrhnout, ví moc dobře i dvacetiletá Melanie Stryderová. Když se v blízké budoucnosti usídlí na naší planetě neviditelní parazité, jež po implantaci do lidského těla mohou ovládat mysl člověka, Melanii se spolu s ostatními přeživšími podaří uprchnout do tajného úkrytu, kde začnou skromně přežívat těžkou dobu. Jednou však přece jen nešťastně padne Melanie do spárů parazity ovládnutými lidmi, kteří jí do těla rovněž implantují jednoho parazita - zkušenou Poutnici, pro kterou se teď Melaniino tělo stává hostitelem. Jelikož však Poutnice netuší, jak silnou a obrněnou mysl Melanie má, nepodaří se jí ovládnout ji. A tak musí Poutnice nechtěně žít v Melaniině těle jen "napůl" a zažívat s ní mnohdy nelehké situace.
(zdroj:www.csfd.cz)

 







Na toto zpracování jsem opravdu velmi zvědavá, četla jsem knihu a byla úžasná. Tak moc, že si ji musím znovu přečíst =D.

2 komentáře:

  1. Já se na Hostitele strašně moc těším. Kniha byla úžasná a jsem zvědavá, jak si poradí s filmem, ikdyž s výběrem herců jsem spokojená snad jen s Jaredem, a to taky ne na 100% :(

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem tady na film zvědavá,protože většinou když knižka je dobrá tak pak film stojí za prd.Tak budu držet palce,at se jim to povede.

    OdpovědětVymazat