neděle 25. listopadu 2012

Přečteno: Žár - Richelle Mead

- série Sukuba
- 312 stran
- vydalo nakladatelství Domino 2012

Některá přání se splní až ve chvíli, když už nám jsou k ničemu…
Nadpřirozená svůdkyně Georgina nese rozchod se spisovatelem Sethem jen velmi těžce. Propadá starým zlozvykům a nesmrtelní kamarádi už nemůžou její věčné nářky vystát. A pak provede Georgina něco tak hrozného, že ji její šéf, arcidémon Jerome, vykáže za trest z města. 
Provinilá sukuba se ocitá ve Vancouveru, kde má pomáhat tamnímu démonovi s problematickou skupinou satanistů. Její vyhnanství skončí stejně náhle, jako k němu došlo: mezi nesmrtelnými v Seattlu se děje cosi podivného a vše nasvědčuje tomu, že Jeroma někdo unesl a uvěznil.
Jeho nesmrtelní podřízení rázem ztrácejí nadpřirozené schopnosti. Všichni se společnými silami pouštějí do pátrání po Jeromovi, aby všechno bylo jako dřív. Jediná Georgina v daném stavu nachází i kladnou stránku: když teď při sexu nebere mužům životní energii, mohla by se zase dát dohromady s milovaným Sethem. Jenže jak to udělat, když je zadaný?


Moje zhodnocení:
Další Meadová? Samozřejmě jsem pro ni hned běžela do knihy. Další díl sukuby byl opravdu zvratový. Georgina se fakt rozjela. Hned úvodní věta mě rozesmála.
To jak ji Jerome vykázal z města a potom jak nakrásně zmizel. Bylo vážně úžasný, že mohla na chvíli být "člověkem", ale moc se mi nelíbilo, jak se Sethem podváděla svou kamarádku. Doufala jsem, že je přistihne a ono nic.
Pátrání po Jeromovi byla občas nuda. Velmi se mi ale líbí návrat Romana, oblíbila jsem si ho. 
Rozuzlení  a návrat Jeroma bylo skvělé. Super zápletka..
Konec mě ovšem trochu dostal, když se právě Seth zasnoubil s Maddií.
A Dante, kterého jsem mimochodem nikdy moc nemusela, se konečně ukázal ve správném světla.
Skvělý díl!!! Další v březnu 2013.:)

Žádné komentáře:

Okomentovat