pondělí 5. listopadu 2012

Seriály a já

Zdravím všechny, dlouho jsem tu neměla ten svůj proslov, který nejspíš moc lidí nečte, ale musím se vám občas ozvat =D.
Copak aktuálně sledujete? Viděli jste teď nějaký hodně dobrý film?
Já mám momentálně rozkoukáno obrovské množství seriálů a potom je fůra těch, kdy jsem si stáhla 1.díl a dál se nedostala.

Mezi ty sledované samozřejmě patří Vampire Diaries =) 4.série mě pro zatím moc neuchvátila,není to jako ze začátku, kdy jsem čekala na netu, až se objeví nový díl. Elena jako upír mi moc nesedí, Kath nechtějí vrátit, ještěže aspoň Klaus ožil, Damon strašlivě vyměkl. Ale + je, že vypadá opět jako v 1.sérii. Doufám, že se to postupem času zlepší a opět se do deníků zblázním.

Další ze seriálů, které sleduju je Supernatural a jeho 8.série. Nebudu lhát, nějak se do toho nemůžu dostat. Moc se mi nelíbí, že se Sam na Deana vykašlal a nehledal ho, když se dostal do Očistce. Navíc celé to téma Leviathani mě moc nenadchlo. Jsem sice ráda, že lovci pokračují a ještě klid 3.série zvládnu, ale chtělo by to trochu nakopnout. Uvidím,třeba mě další díly překvapí.

Další seriálem, který sleduji s titulky je Beauty and the Beast.. Je to novinka, která ve čtvrtek nahradila po Vampire Diaries Secret Circle. Prozatím jsem viděla dva díly z aktuálních čtyř, jsou hodně špatně k sehnání s vloženými titulky. Jinak příběh zajímavý. Hlavní postavu hraje Kristin Kreuk, známá jako Lana ze Smallville.

Aktuálně také sleduji česky na Prima Cool seriál Grimm. Velmi se jim podle mě podařil dabing. Grimm je opravdu zajímavý, líbí se mi, že jsou námětem pohádky.

Dalšími seriály jsou třeba True Blood (stále jsem nedokoukala 5.sérii), Super Drbna (Chuck + Blair ♥), Robin Hood (zbožňuji zbojníky), Prolhané krásky (konečně česky)..

Toto je jen malý úlomek toho co právě sleduji, o všem bych mohla sáhodlouze psát, ale nechci vás tu úplně unudit..

Sledujete také něco hodně zajímavého?

3 komentáře:

  1. Já sleduju jen The Vampire Diaries a Once Upon a Time :).. Ale asi mrknu po tom Beauty and the Beast - dík za tip

    OdpovědětVymazat
  2. Já teďka momentálně sleduju britský seriál Skins a hrozně se mi to líbí. Je to úplně jiné, než americké seriály. TVD jsem kdysi milovala, zbožňovala, uctívala... Po druhé řadě to ale ztratilo své kouzlo a teď bych nejradši ústřední trojlístek omlátila hlavou o zeď. Hlavně Elenu, která si místy vyloženě protiřečí. Damon pravda změknul, ten sexy zloun z první série se mi zamlouval nejvíc :) A chybí mi tam Katherine. Teď jsem zhruba u dvacátého dílu třetí řady a dokoukat to se mi moc nehce.
    Gossip girl to samé, první řada byla nejlepší a teď už je to jen slabý odvar.
    Moje nejoblíbenější jsou sitcomy How I Met Your Mother (8. řada) a The Big Bang Theory (6. řada). Pořád jsou stejně vtipné, jako na začátku.

    OdpovědětVymazat
  3. sleduji: The Vampire Diaries (Elena jako upír je docela v pohodě, ale co ten lék? si dělají srandu? :O to zas z Eleny bude jako člověk?) Once upon a time (úžasný seriál doporučuji) Beauty and the beast (jsem asi někde u 2 dílu protože jsem na něj neměla čas ale vypadá skvěle :)) Arrow (sexy Oliver! :D) HIMYM a další :D

    OdpovědětVymazat