středa 26. prosince 2012

Moje knihovna: prosinec 2012

Po dlouhém půlroce opět přidávám nějaké ty fotečky své stále se rozrůstající knihovny. Opět nějaké kousky přibyli a dokonce jsem i zaplnila úplně vrchní poličku, kde dříve bylo tak trochu skladiště všeho.


Celkový pohled


Nejvyšší polička je ta nově zřízená.. Také je zde spousta nových sérií..



Klasiky, u kterých už jen přibývají další díly..




Pár ukončených sérii..Výše chybí Finále, které mám rozečtené..



Další klasiky..


Něco nového..

2 komentáře:

  1. Mým velkým snem je, aby jsem měla všechny své milované knihy na jednom místě, ale to se mi díky malé velikosti našeho bytu prostě nesplní :D

    OdpovědětVymazat
  2. páni, tvojí knihovnu bych chtěla mít :)
    většinu těch knížek jsem četla, i když jen vypůjčené z knihovny :)

    OdpovědětVymazat