neděle 30. prosince 2012

Slavíme..už podruhé!!

Ano právě dnes 30.12.2012 slaví blog své druhé narozeniny. Za celé dva roky se mi podařilo sepsat a uveřejnit 938 příspěvků, což je podle mě super. Získala jsem báječných 59 pravidelných čtenářů (Moc vám děkuji). Návštěvnost blogu se k dnešnímu dni vyšplhala přesně k 159 736 návštěvníkům. To je prostě úžasné!
Blog během tohoto roku prošel několika grafickými úpravami (vystřídala jsem 4 designy), vznikly některé nové rubriky jako jsou Přeji si, Nakladatelský maraton, Ukončené série v mé knihovně a další. Do všech jsem se snažila přidávat něco nového a samozřejmě v nich chci dále pokračovat.
V příštím roce bych chtěla vymyslet další projekty a také se dalších zúčastnit. Uvidíme jak to bude, jelikož mě příští rok čeká maturita.
Doufám, že jste byli za tento rok s blogem alespoň trochu spokojení a doufám, že se zde zase po roce sejdeme a oslavíme spolu i ten třetí..

Žádné komentáře:

Okomentovat