pátek 21. prosince 2012

Staronové série..druhá šance!

Název příspěvku zní opravdu blbě..já vím, ale je tomu přesně tak..V příštím roce se budou vydávat dvě série  ,z nichž byly už dříve nějaké díly vydány. Bohužel se nejspíš nesetkaly s tak velkým ohlasem(kvůli vysoké ceně, obalu) a nebo se setkaly s velkým ohlasem, ale bohužel nakladatelství dalo stopku.
Nebudu vás víc napínat a myslím, že už to většina z vás ví, ale já to zde musím zveřejnit.

1.sérii, která dostane druhou šanci jsou Nástroje smrti od Cassandry Clare, vyjde v Knižním klubu.. 
1.díl - Město z kostí by se měl objevit na pultech v červenci příštího roku.
Já osobně mám sérii už delší dobu vyhlídnutou..jenže mě odradila česká obálka tohoto dílu a pro mě opravdu přemrštěná cena..Doufám, že u Knižního klubu to bude lepší..

2.díl - Město z popela by mělo vyjít na začátku nového školního roku tedy v září..

3.díl - Město ze skla vyjde podle posledních informací v lednu 2014.

4.díl - Město padlých andělů by mělo vyjít v dubnu 2014.

5.díl - Město ztracených duší poté v červenci  2014.

6.díl - Město nebeského ohně na Vánoce 2014.

Ke knižní sérii se taktéž chystá filmové zpracování..


Samí známí herci..=)To bude nářez..



2.sérii jsou Temní lovci (hrubý překlad) od Sherrilyn Kenyon, která bude vycházet v nakladatelství Ikar.
Toto nakladatelství již dříve vydalo 1.díl s názvem Noční rozkoše, který bohužel v dnešní době není již k sehnání.
1.díl tedy Noční rozkoše vyjde v září příštího roku..

2.díl - Milenec snů vyjde taktéž v září 2013.

3.díl - Noční objetí vyjde v říjnu téhož roku.

Žádné komentáře:

Okomentovat