sobota 29. prosince 2012

Top 10 knih roku 2012

Rozhodla jsem se sestavit žebříček 10 knih, které mě zaujaly svým obsahem a které se mi velmi líbily. Jsou to tedy většinou knihy, které vyšly letos a stihla jsme je přečíst..
(žebříček není sestaven podle oblíbenosti)

1)Padesát odstínů šedi - E.L. James
Velmi nevšední námět s prvky ze Stmívání, krásně psané dílo.

2)Drakie - Sophie Jordan
Skvělé dílo, co nejdříve se chci dostat k 2.dílu, který už také vyšel. Příběhy drakiů jsou úžasné..

3)Znovuzrozený milenec - J.R.Ward
Další milenec a další Wardová..zbožňuji knihy od ní, takže tu nejnovější milenec nesmí chybět..


4)Divergence - Veronica Roth
Moje druhá dystopijní a série.. Sice nejsou dystopie a post-apokalyptické série až tak moc mým šálkem kávy, ale najdou se zde i skvosty jako je Hunger Games a Divergence..

5)Štvanice - Patricia Briggs
Nová série o vlkodlacích..Miluju ty čtyřnohé bestie. Takže jsem byla z nové série s nimi velmi nadšená. K tomu všemu je ještě od Patricie Briggs♥


6)Finále - Becca Fitzpatrick
Samozřejmě sem musím zařadit i poslední díl své druhé nejoblíbenější série..Patch je prostě až moc okouzlující..

7) Zlatá lilie - Richelle Mead
Knihy od Richelle Mead nemusím jistě už více komentovat.

8)My fair sukuba - Jill Myles
Příběhy sukuby Jackie jsem si velmi oblíbila, takže tady nesmí chybět aktuální třetí díl.

9)Chamtivost - J.R.Ward
Opět další kniha od Wardové..=*

10)Andělé noci - Lili St. Crow
Nová úžasná série..Velmi se mi líbí hlavní hrdinka a příběh a ten smyšlený svět je dokonalý..=*


Žádné komentáře:

Okomentovat