úterý 1. ledna 2013

Novoroční knihovzetí 2013

Stejně jako minulý rok, jsem se rozhodla znovu se zapojit do tohoto projektu a zveřejnit seznam knih, které bych si chtěla v Novém roce pořídit. Minulý rok vypadalo mé předsevzetí takto. Většinu knih ze seznamu jsem opravdu ukořistila a po velkém dumání jsem některé i zavrhla. Ze 40, které jsem si přála, jsem získala 34 knih, další dvě jsem vzdala (Vyvolení, Lovkyně snů) a zbývající 4 (Krásní mrtví 2,4, Obsidianový motýl, Zkáza) si přebírám do roku 2013. Takže rok 2012 byl na knihy opravdu dobrý.Snad bude 2013 aspoň stejně dobrý..:)

A tady už je můj seznam na rok 2013, letos jsem trochu ubrala a v seznamu je celkem 30 knih:

Zabít nebo milovat, Nedostižný přízrak - Kresley Cole
Sukuba 5 - Stíny, Sukuba 6  - Odhalená - Richelle Mead
Proměněna za soumraku, Hlas měsíčního svitu - C.C.Hunter
Nenávist až za hrob - Jeaniene Frost
Hněv - J.R.Ward
Střípky duší - Mary Lindsey
Zasvěcená -. Cynthia Hand
Upíří deníky 11  Druhá šance, 12  Fantom - L.J.Smith
Upír, můj pán - Alexandra Ivy
Zkáza - Alexandra Adornetto
Anita Blake 10,11,12 - Laurell K. Hamilton
Paranormálové Jednou provždy - Kiersten White
Dědička - Amanda Hocking
Loviště - Patricia Briggs
Říše temnot 2 - L.J.Smith
Půlnoční rasa - Nástup půlnoci - Lara Adrian
Rudá jako rubín - Kerstin Gier
Krásní mrtví 2,4 - Eden Maguire
Tajný kruh - Rozkol - L.J.Smith
50 odstínů temnoty - E.L.James
Drakie 2: Útěk - Sophie Jordan
Dokonalý sen - Ally Condie
Anna krví oděná - Kendare Blake
Železná dcera - Julie Kagawa

Žádné komentáře:

Okomentovat