neděle 3. února 2013

Nej série odstartovaná v roce 2012?

Zas a znova vám přináším výsledky uplynulé ankety minulého měsíce.
V této anketě se zúčastnilo celkem 54 hlasujících, moc vám děkuji a tady máme výsledky:
Mezi nejoblíbenější a na první místo jste vysadili sérii Padesát odstínů od E L James. Celkem dostala krásných 17 hlasů. Já osobně jsem si sérii taktéž oblíbila, jen se mi zdá její cena dosti přemrštěná..Inu posuďte 448kč za 2.díl..

2.místo a 12 hlasů získala cestovatelská série Drahokamy od Kerstin Grier. Bohužel jsem ještě neměla tu čest si z ní něco přečíst.

Krásné třetí místo a celkem 11 hlasů dostaly hned dvě skvělé série:
1)Vesmír od Beth Revis. Já osobně jsem nedávno přečetla první díl, takže se více rozepíšu až v hodnocení, ale kniha se mi líbila.
2)Nadpozemská od Cynthii Hand. 1.díl mi leží na poličce a strašně moc se na něj těším.


4.místo a 10 hlasů mají taktéž dvě série:
1)Drakie od Sophie Jordan - Drakie byla nevšední, 1.díl se mi velmi líbil a na 2. se chystám.
2)Noční lovci od Jeaniene Frost - Zase úžasná série..

5.místo a 9 hlasů dostala série Alfa a Omega od Patricie Briggs.Četla jsem zatím první díl a 2. díl mi nedávno dorazil, takže se do něj doufám, co nejdříve pustím. Krásné čtení..

6.místo a celkem 7 hlasů mají další dvě série a to:
1)Padlí andělé od J.R.Ward. Opět nádherné čtení, sice to není už tak perfektní jako Bratrstvo, ale stále krásná série..
2)V říši Lorů od Kresley Cole. Četla jsem prozatím jen jednu knihu od této spisovatelky, ale její styl psaní mi perfektně vyhovuje. Už se těším na Zabít nebo milovat.

7.místo a 6 bodů má novinka od L.J.Smith Říše temnot. Před pár dny jsem dočetla první díl. Hodnocení bude později..Jediné co snad bych dodala je, že tato série je pro mě spíše oddychová a nevím, zda -li v ní budu chtít pokračovat.

8.místo a 5 hlasů mají opět dvě série..Krásně se nám to dnes páruje..
1)Férie od Julie Kagawy. Železný král mi doma leží už od velkých prázdnin a ještě stále jsem se k němu nedostala. Doufám, že se to co nejdříve změní.
2)Andělé noci od Lili St. Crow. Tato série mě učarovala, je v ní  vše co vyhledávám.

9.místo a 4 hlasy mají další dvě série..
1)Povstaleská trilogie od Veronicy Roth. Četla jsem Divergenci a byla  celkem dobrá. Moc velké nadšení z ní nemám, ale chci si sérii ze zvědavosti přečíst celou.
2)Cassie Palmer od Karen Chance. Musím se přiznat, že s touto sérií nemám žádné zkušenosti.

10.místo a 3 body má Dcera kostí a dýmu od Laini Taylor. Tato kniha mi leží také velmi dlouhou dobu v knihovně a nemůžu se k ní stále dokopat. Škoda..

11.místo a 1 hlas mají tři série:
1)Matched od Ally Condie. Četla jsem Dokonalý pár a velmi nadšená jsem z něj nebyla. Bylo to zajímavé čtení, pro mě ale trochu přešlap.
2)Příběhy o Tryllech od Amandy Hocking..Nečetla jsem..
3)Zahrada nesmrtelnosti od Lauren DeStefano. Opět jsem nečetla a nechystám se..

Konečné 12.místo a žááádný hlas dostala série Nebe od Veronicy Rossi. Opět mám 1.díl doma a opět jsem se k němu ještě nedostala. Takový já jsem strašný čtenář..

Zdravím a zase u další ankety..

Žádné komentáře:

Okomentovat