středa 6. února 2013

Vzpomínkové video: Kol Mikaelson

Na skvělém webu www.the-vampirediaries.cz se objevilo nádherné video s Kolem z Vampire Diaries. Doufám, že se na mě nebudou zlobit, když jej použiju i na svém blogu.

Kola jsem si v poslední době velmi oblíbila a dokonce kvůli němu sleduji znovu celou třetí sérii. Jeho smrt mě opravdu velmi naštvala, protože Nathaniel je podle mě skvělý herec a Kol měl něco do sebe, jeho vtípky mě vždy rozesmály a podobal se právě Damonovi v 1.sérii, chováním samozřejmě.. Navíc se mi strašně líbil jeho přízvuk a samozřejmě to byl i pěkný chlap. Dalším plusem bylo, že nebyl posedlý Elenou, dokonce jí tam i pár šrámů uštědřil a o to jsem ho měla ještě radši. Škoda, že nedostal více prostoru, objevil se pouze v 7 dílech.  Kvůli jeho smrti teď s VD stávkuju. Podle mě už jde celý seriál do kytek! Dobré postavy, které by mohly přinést změny a spoustu dobrého do seriálu vždycky vymýtí a nezajímavé postavy, stále se opakující scény a podobné přetrvávají. Elenu nesnáším ještě více než dřív. Damon pro mě ztratil kouzlo, tudíž i Delena a vztah mezi Stefanem a Rebekou moc neschvaluji. Bonnie jsem neměla nikdy ráda a scény s ní a Shanem jsou tuctový, takže je většinou přeskakuju. Elijah se neukáže, stejně tak Katherine, kteří oba měli styl.
Scén s Klausem a Caroline jsme se už taky nových nedočkali..




Kol mi bude chybět, ale třeba se ho dočkáme v nějakém flasbacku nebo by ho snad Silas mohl oživit? Upřímně o tom pochybuji. Tak sbohem Kole..
A co vy? Zemřela vám taky někdy vaše oblíbená postava?

Žádné komentáře:

Okomentovat