úterý 12. března 2013

Přečteno: Stopy minulosti - L.J.Smith, Julie Plec, Kevin Williamson

- série Stefanovy deníky
- 240 stran
- vydalo nakladatelství Fragment

Propadli jste zcela Upířím deníkům? Zajímá vás, jaké události předcházely jejich ději? Stefanovy deníky odhalují temnou minulost dvou znepřátelených bratrů, kteří se marně snaží utéct děsivému osudu. Uběhlo dvacet let a Stefan se přestěhoval do Anglie. Jeho poklidný život na statku na venkově přeruší zprávy o vraždách v Londýně. Pachatelem je podle novinářů Jack Rozparovač, ale Stefan si je jistý, že jde o dílo upírů. Rozhodne se vraha vypátrat a zabránit dalším zločinům. Stefanovi i Damonovi hrozí nebezpečí, znovu je dostihla minulost...

Moje zhodnocení: Obsahuje spoilery
Tuto sérii jsem si velmi oblíbila. Velmi dobře se čte a děj je celkem zajímavý.
Mám ráda knihy, které se odehrávají v minulosti, navíc zbožňuji Londýn.
Na Stefanovy mám ráda jeho odhodlání bojovat se svou přirozeností, v podobě krvežíznivosti. Je zajímavé číst o tehdejších poměrech a době.
Stefan je mi velmi sympatický a dobrosrdečný, možná se mi čtení líbí i proto, že právě Stefanovi teď fandím i v seriálu.
Zápletka v tomto díle byla podle mě docela dobrá. Stefan se pokusil pomoct chudé dívce Violet a učinil ji na krátký čas opravdu šťastnou. Do toho vstupuje rozparovač, který vraždí v okolí, Stefan podezřívá Damona, který je ovšem v tomto nevinně. Dokonce tam má i světlé chvilky.  Violet je bohužel ke konci nucena podstoupit proměnu, které se snaží vyhnout a raději zemřít. To se ovšem nestane a po světě běhá nový upír.
Více se dozvím v dalším díle, který na mě už čeká v knihovně.

Žádné komentáře:

Okomentovat