neděle 3. března 2013

Splněná přání (1)

Tento příspěvek navazuje  na týdenní rubriku Přeji si..Splněná přání jsou vlastně knihy, které jsem si přála a v průběhu času získala. 
Dokázala jsem si splnit docela dost přání a zde je jejich první zlomek:

3.června 2012 jsem si přála:

1)Oběť - Andrea Cremer (3.díl série Smečka)
2)Chtíč - J.R.Ward (2.díl série Padlí andělé)
3)Cirkus prokletých - Laurell K. Hamilton (3.díl série Anita Blake)

Toto přání se mi splnilo celé, dvě výše zmíněné jsem už přečetla..Anitu jsem ještě nezvládla. 

Další přání bylo 24.6.2012, což bylo po dlouhých 3 týdnech, tudíž jsem si přála více knih:

1)Dotkni se temnoty - Karen Chance
2)Znovuzrozený milenec - J.R.Ward
3)Arizona - Eden Maguire
4)Dcera kostí a dýmu - Laini Taylor
5)Hlad jako žádný jiný - Kresley Cole
6)Vzkříšena za úsvitu - C.C.Hunter
7)Železný král - Julie Kagawa
8)Dokonalý pár - Ally Condie
9)Past - Lauren DeStefano

Z tohoto přání se mi podařila vyplnit více než polovina. Získala jsem tituly 2,4,5,6,7,8.
Dotkni se temnoty jsem tak trochu zavrhla a už se do ní nejspíše pouštět nebudu. Arizona je pro mě oříšek, stále ji nemohu sehnat a přes internet sháním úplně jiné tituly. A nakonec Past, měla jsem už více možností si ji pořídit, ale vždy mě odlákal nějaký zajímavější titul, snad do budoucna.

Žádné komentáře:

Okomentovat