pondělí 11. března 2013

Splněná přání (2)

Tento příspěvek navazuje  na týdenní rubriku Přeji si..Splněná přání jsou vlastně knihy, které jsem si přála a v průběhu času získala. 
Dokázala jsem si splnit docela dost přání a zde je jejich druhý zlomek:


1.července 2012 jsem si přála tyto tituly:

1)Polibek upíra - Raven Hart
2)Loď mezi hvězdami - Beth Revis
3)Předurčená - P.C.Cast + Kristin Cast

Toto přání se mi vyplnilo. Loď jsem četla teprve nedávno, Polibek a Předurčená patří mezi mé knižní resty.

Čtvrté mé přání se uskutečnilo 8. července 2012:

1)Procitnutí půlnoci - Lara Adrian
2)Anita Blake - Obsidianový motýl - Laurell K. Hamilton
3)Balthazar - Claudia Gray

Z těchto knih jsem získala Procitnutí a Balthazara, Anita na mě prozatím čeká v knihkupectví. Z tohoto přání jsem nečetla žádnou knihu, zase ty resty. Balthazar chybí na fotce, protože ho má půjčeného kamarádka.

Další přání bylo 15.července 2012:

1)Drakie - Sophie Jordan
2)Pod nekonečnou oblohou - Veronica Rossi
3)Zlatá lilie - Richelle Mead

Toto přání jsem si opět splnila celé. Drakie a Lilii mám už přečtené, Obloha na mě stále čeká mezi resty.

1 komentář: