sobota 20. dubna 2013

Hostitel - Moje zhodnocení

Toto úterý jsem se konečně dostala do kina na Hostitele. Seděla jsem v 7.řadě, tedy hezky uprostřed.
OBSAHUJE SPOILERY..

 Začátek filmu byl docela pozvolný. Implantace duše do těla Melanie byla opravdu zajímavá. Duše Poutnice(později Wanda) byla neuvěřitelně krásná. Stříbřitě bílé, křehké a jemné tělíčko s chapadýlky. Ovšem znázorněno tak nádherným způsobem. Opravdu byla nádherná.


Hlavní hrdinku Saoirse Ronan jsem si celkem oblíbila, jen stále neumím vyslovit její jméno =). Popravdě jsem z obsazení v první chvíli nebyla moc nadšená, ale do filmu se krásně hodili. Představitele Jareda Maxe Ironse jsem si ještě více oblíbila. Měla jsem ho ráda v Červené Karkulce, ale tady byl mnohem lepší.
Představitel Iana, Jake Abel mi byl známý již z Lovců duchů, kde hrál 3. bratra. Moc prostoru v nich neměl, ale nebyl zrovna nejhorší.
Diana Kruger jako Hledačka byla senzační..Dokonale mi tato role k ní seděla.
Obsazení se ukázalo jako perfektní!

Scény s Jaredem z Melaniiných vzpomínek byly povedené. Romantika nechyběla. První setkání Mel a Jareda mi vyčarovalo úsměv na tváři. Druhé setkání, tedy po implantaci Wandy do Mel, mi spíše úsměv zmrazilo. Přesto jsem ráda, že si k sobě dokázali znovu najít cestu a že ji Jared bránil, i když nevěděl, že Mel je stále ve svém těle.
Tím se dostávám k tomu, jak byla Mel rozpolcená. Wanda (duše) se zamilovala do Iana a Mel uvězněná ve svém vlastním těle, nesnesla jediný dotek z jeho strany, po kterém ale Wanda neuvěřitelně toužila. Melanie  totiž stále milovala Jareda a nesnesla, že se jejího těla, nad  kterým neměla kontrolu, dotýkal někdo jiný než muž, kterého miluje.
Jsem taktéž rozpolcená, prostě si nedokážu vybrat pár, který by se mi líbil víc, Wanda + Ian nebo Jared + Melanie?Oba mají něco do sebe. Jared je ale podle mě hezčí..tak nevím =D
Docela mě pobavila scéna, kdy Jared políbí Wandu (Mel) a ta jej potom uhodí. Tím okamžikem si je jistý, že Mel je stále ve svém těle. Říkala jsem si jak došel k takovému závěru. Po polibku dostal pěstí a hned začal jásat, že ho udeřila Melanie, protože nesnesla skutečnost, že líbá Wandu. Udivuje mě, že ho nenapadla varianta, že se jeho polibek Wandě prostě nelíbil. To už se v tom ale moc šťourám.
Byla jsem také velmi spokojená s vývojem filmu, kdy chtěl Ian a jeho bratr Kyle Wandu zabít. Ian se do ní poté zamiloval a Kyle ji začal respektovat, když mu zachránila život.
Prostředí pro natáčení bylo hezké. Pamatuji si, jak jsem byla nadšená při čtení knihy, když se děj přesunul do složité spleti jeskynních chodeb.
Další co se mi líbilo, byli ty stříbřité oči. Říkala jsem si, že Meyerová je nějak ujetá na oči. Ve Stmívání to byly zlaté a rudé oči, v Hostiteli stříbřité.
Trochu zklamání jsem ale zažila na konci filmu, kdy Wanda vystoupí z Meliina těla a je ochotná zemřít. Vloží ji však do jiného těla dívky, která se po odstranění parazitické duše již neprobudila. Emily Browning jako nová Wanda se mi opravdu moc nelíbila. V knize se mi také nelíbilo, když dostali Wandu z Melanie. Prostě mi nesedla.
Konec ukazoval určitou naději na záchranu světa a jsem velmi nerada, že Meyerová nenapsala pokračování, o kterém se mluvilo už po vydání Hostitele..

Myslím, že mohu prohlásit, že se mi Hostitel líbil více než některé díly Stmívání, rozhodně byl lepší než Zatmění.
Také musím velmi pochválit score soundtrack.
Doufám, že film opět co nejdříve uvidím.

Nejúžasnější melodie, kterou jsem kdy slyšela. Hraje při implantaci Poutnice do Meliina těla.

Podělte se se mnou o své zážitky z filmu, případně se mě můžete na něco zeptat =)

2 komentáře:

  1. Souhlasím! :) Film se mi moc líbil. Hned jsem si musela koupit knihu.Obsazení je sice super, ale Melanie, Wanda (jají druhý hostitel) a ani Hledačka nevypadají tak, jak jsou popsány ve filmu. Také je hodně překroucenv některých částech, ale jelikož jsem ho viděla dřív, než knihu, tak jsem byla spokojená, ba nadšená. Některé scénky si opakuji pořád dokola. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj JuliaR máš pravdu ty postavy jsou opravdu pozměněné, ale myslím, že to vůbec neubralo na kvalitě filmu. =) mě se fakt líbil

    OdpovědětVymazat