pondělí 22. dubna 2013

Splněná přání (3)

Tento příspěvek navazuje  na týdenní rubriku Přeji si..Splněná přání jsou vlastně knihy, které jsem si přála a v průběhu času získala. 
Dokázala jsem si splnit docela dost přání a zde je jejich třetí část:


22.července 2012 jsem si přála tyto knihy:
1)Nadpozemská - Cynthia Hand
2)Jednou nohou v hrobě - Jeaniene Frost
3)Žár - Richelle Mead

Toto přání jsem si vyplnila celé. Nadpozemskou čtu právě teď. Jednou nohou v hrobě se za chvíli zařadí do knižních restů =D. A Žár jsem začala číst vlastně okamžitě.

Další přání se konalo 29.července 2012:
1)Rezistence - Veronica Roth
2)Proměněna za soumraku - C.C.Hunter
3)Mrtvý bod - Charlaine Harris

Z tohoto přání jsem si vyplnila pouze Rezistenci. Proměněnou a Bod si stále chci pořídit, kdy to bude není stále jisté.

3.přání se konalo 5.srpna:
1)Mráz ze záhrobí - Charlaine Harris
2)Věčná touha - Alice Moon
3)Druhá šance - L.J.Smith

Ze třetího přání jsem si splnila pouze Druhou šanci. Nová série od Harrisové mě zatím nepřesvědčila a odložila jsem ji, mám ji dokonce v prodeji, jestli se k ní ještě dostanu není jistě. Nicméně tento třetí díl si zatím kupovat nebudu. Věčná touha mě odlákala. Ráda bych si ji přečetla to ano, ale dávat za ni peníze, když si šetřím na jiné lepší knihy je hloupost. 

Žádné komentáře:

Okomentovat