sobota 18. května 2013

Season Finale - Vampire Diaries: Moje zhodnocení

Upozornění, pro ty, co ještě finále neviděli: Článek je velmi spoileroidní!!!

Opravdu nevím, jak mám začít! 4.série VD pro mě prostě byla přelomová a to v tragickém kontextu! Rozhodla jsem se, že další sérii budu sledovat, jen pod podmínkou, že se vrátí některé postavy. Přesněji ty co jsou na druhé straně.

Duchové
Tím bych ráda začala. Závoj sice padl, a na chvíli se zde ukázali prostě ti nejlepší: Kol, Lexi, Alaric, lovci a  až někde opravdu opravdu v pozadí i Jeremy (kterého nemám ráda). Z prvních tří jsem měla velkou radost, jen jsem doufala, že zde vydrží déle. Kol měl dobrou ideu pomstít se za smrt nevinných čarodějek a hybridů, kteří zemřeli rukou MysticFallčanů. Opravdu jsem jim fandila! Měli dostat svou pomstu alespoň částečně!
Jenže to by musela umřít i Elenka a to se přece nemůže stát. Moment, kdy byl Kol jen kousek od své pomsty a kdy blbá Bennetová obnovila závoj mezi stranami, jsem myslela, že bouchnu! Eleně teď přeju jen to nejhorší! Bohužel jsou ji hvězdy nakloněny =S. JÁ CHCI KOLA ZPĚT!

Jeremy a Bonnie
A to mě přivádí k další stupiditě!Elenka potřebuje svého brášku a tak hned stupidní Bonnie běží a oživí jí ho. Za to bych ji vlastnoručně uškrtila. Ještě, že je mrtvá, aspoň nějaká útěcha. A Kol, který měl právo na pomstu, si ji nezaslouží? Protože nemohl Elence dát pořádně do držky! Samozřejmě ta mrcha má vždy štěstí. Takže super postavy opět hnijí na druhé straně a ty největší přešlapy tohoto seriálu, se zdatně drží! 

Delena
Tato série mě něco naučila, totiž nebýt už dále Delena fanoušek! Ti dva spolu byli prostě trapní. Elena je bezcitná mrcha. Hodně jsem se nasmála, když jsem koukala na předchozí díly, kdy Stefana ubezpečovala, že bude vždy milovat jen jeho a kdy Damona odmítala. 10.díl 4.série mě přiměl Elenu doslova nenávidět. Stefanův výraz, když vyznávala svou lásku k Damonovi mě prostě zabíjel. Nesnáším Elenu a bohužel se mi i zhnusil Damon! Třešničkou na dortu byla finální scéna mezi D a E, kdy D opět omílal, že je sobec a dělá špatný věci a jak je pro slečnu E špatný. Takový proslov jsem slyšela už miliokrát!! Prostě stupidita! 
A když se slečna E vyznávala?Měla jsem chuť ji vážně nakopnout! A to jsem ji v této sérii i litovala, nevím teda jakým zázrakem!
Dříve jsem chemii mezi nimi milovala. Byla jsem nadšená z každého Delena okamžiku, to už je ale pryč! Jak řekla Caroline, Damon je slizký, arogantní děvkař.
TEAM KOL AND STEFAN. 

Caroline a Klaus
Velmi se mi líbila ta chemie mezi Klausem a Caroline, celá série byla díky nim snesitelnější. Ti dva mě drželi nad vodou, jsou mnohem lepší než Delena! Scény mezi nimi mají život. Nejsou to jen tlachačky ve stylu: Miluju tě, Eleno a  Já nevím co chci, Damone. Jsou ráznější a Klaus se před ničím nezastaví! 
Ačkoliv jejich finální scény mě dojaly i naštvaly. Když jedna z čarodějek, co ji Carolina popravila, se chce Care pomstít, dokonce ji osloví, se*e se nám opět do záběru slečna E a její migréna. Ona prostě musí být středem vesmíru. Jsem ale velmi ráda, že se Klaus ve finále ukázal.
Poslední jejich scéna byla pro mě devastující, zničila úplně vše, co jsem si kdy přála. Tyler se může vrátit? Kdo ho tam chce? Trevino je herec bez talentu. Klausova další slova pro mě byla pokořující, když ji řekl, že chce být její poslední láskou a polibek na tvář? Měl si jí dát pořádnýho francouzáka! 
Původním v deníkách jsem dala sbohem a myslím, že se na ně po pauze zaměřím.

Rebekah a Matt
Scény a chemie mezi Mattem a Bekou měly něco do sebe. Musím se přiznat, že Klaroline a Mebekah jsem si z této série užila asi nejvíc. I když mi Matt přijde stále zbytečným.

Katherine
Předně musím Kath poděkovat, že upravila slečně E fasádu! Nádherná podívaná, jenže to nedokázala dotáhnout do konce. Slečna E samozřejmě měla něco v rukávu a chudák Kath je teď tak trochu člověkem. Tento tah se mi taky vůbec nelíbí! A co teprve to zadostiučinění co měla mrcha E, když Kath proměnila. Děsná drsňačka! Fakt že jo. Bych ji tu fasádu ráda upravila sama!


Stefan a Lexi
Ty dva zde musím prostě zmínit. Ti dva spolu jsou prostě skvělý. Je opravdu velká škoda, že Lexi nedostala více prostoru a že tvůrci neubrali více Eleny! Přátelství mezi Lexi a Stefanem je prostě úžasný. Proč jim nebylo dovoleno zůstat spolu a Elence a jejímu drahému bráškovi ano? Nepochopím. Nádherné scény mezi nimi. Chci Lexi zpět!

Nakonec se dostávám ke Stefanovi, to co mu všichni v této sérii prováděli, bylo podle mě na jednoho moc.
Zrada E a D, přesto dokázal  Damonovi odpustit a to ho ani Dam neprosil, měl ho odprosit. Stef se neměl nechat tak snadno obměkčit. Čekala jsem, že začne D opět nenávidět, čekala jsem nějaký souboj, kdy by si vše vyříkali a dali si pořádně přes držku a ono nic. Stefan změkl a prakticky se omlouval Damonovi.
A co má proboha znamenat to se Silasovým stínem? Jak může být Stef dvojník Silase? Plec už fakt neví, co by vymyslela. 
Stefana v této sérii doslova potápěla a ve finále ho opravdu zavřela do ocelové pasti a shodila z útesu do vody! Už moc na mě..

4. série mě rozervala a je to prozatím nejhorší série, co jsem kdy viděla. Na 5. nemám vůbec chuť, bude to samá Delena a bude se řešit Stef-Silas, takže Stef z města nevypadne. Bonnie zázrakem ožije a Tyler se vrátí. Hned 4 důvody, proč se na další sérii vykašlat!

Tak to byl můj názor na 4.sérii!!

Žádné komentáře:

Okomentovat