středa 8. května 2013

Splněná přání (4)

Tento příspěvek navazuje  na týdenní rubriku Přeji si..Splněná přání jsou vlastně knihy, které jsem si přála a v průběhu času získala.
Dokázala jsem si splnit docela dost přání a zde je jejich další, již čtvrtá část.

Dnes shrnu přání číslo 9,10 a 11.

První přání z tohoto dílu Splněných přání se konalo 13.srpna 2012:
1)Padesát odstínů šedi - E L James
2)Závist - J.R.Ward
3)Krvavé koleno - Laurell K. Hamilton

Všechna tato přáníčka jsem si vyplnila, odstíny mám již dlouho přečtené, Závist právě začínám číst a Koleno do budoucna.

2.přání se konalo 19.srpna:
1)Vykoupení - Lauren Kate
2)Mezi láskou a smrtí - Meg Cabot
3)Smrtící tanec - Laurell K. Hamilton

Všechny tyto knihy jsem taktéž získala, ale bohužel jsem ještě žádnou  z nich neměla možnost přečíst.

3.přání bylo 26.srpna:
1)Past - Lauren DeStefano
2)Nebezpečně krásný - Mellissa Marr
3)Příliš velké sousto - Meg Cabot

Toto přání jsem si splnila pouze z 1/3. Získala jsem pouze Příliš velké sousto. U Pasti jsem měla už spoustu možností si ji pořídit, ale vždy mě zlákal jiný titul a Nebezpečně krásný? Toho jsem prozatím uložila k ledu.

Žádné komentáře:

Okomentovat