sobota 4. května 2013

Vampire Diaries 4x22: Promo

Většina z vás se jistě diví, co tu zase předvádím. Promo video k VD jsem sem už dlouho nedávala, jelikož mě VD už tolik nebere..Ovšem nadcházející díl bude úžasný a to z jednoho OBROVSKÉHO důvodu..
Čeká nás velký návrat, jak dlouho se zdrží nikdo neví..Já mám docela velké pochybnosti o tom, že se dožije další série..A o kom že je řeč?


Poslední díl deníků se mi hodně líbil, jeden z nejlepších této série. Dokonce jsem tak nějak i brala Elenu, její prohlášení na konci mě ovšem zase nakoplo. Řekla bych, že se mě scénáristi a režiséři snaží prostě od téhle show odlákat. Protože prohlášení, že Elena chce zabít Katherine mě doslova vyhodilo ze židle.
Když Elena začne s podobnými kecy, většinou se stanou realitou..Jen vzpomeňte na Kola..

Žádné komentáře:

Okomentovat