čtvrtek 6. června 2013

Splněná přání (5)

Tento příspěvek navazuje na týdenní rubriku Přeji si...Splněná přání jsou vlastně knihy, které jsem si přála a v průběhu času získala.
Dokázala jsem si splnit docela dost přání a zde je jejich další, tentokrát pátou část..
V dnešní epizodě shrnu přání číslo 12,13,14 a 15..

První z těchto přání se konalo 2.září 2012 a přála jsem si tyto tituly:
1)Magie mrtvých - Ilona Andrews
2)Stefanovy deníky 4: Stopy minulosti - L.J.Smith a spol..

Obě tato přání jsem si splnila. Magie mi přišla právě dnes =). Stopy jsem již dříve četla, moje zhodnocení zde.

Další přání bylo 9.září a chtěla jsem tyto knihy:
1)Říše temnot 1: Tajemství upírů - L.J.Smith
2)Čistá krev - Nancy Gideon

Získala jsem Tajemství, již jsem ho také přečetla(zde). Krev mám stále v plánu.

3.dnešní přání se uskutečnilo 23.září, tedy o dva týdny déle:
1)Rudá jako rubín - Kerstin Grier
2)Bitva o Hex Hall - Rachel Hawkins
3)Krásní mrtví - Phoenix - Eden Maguire
4)Smrtící polibek 2 : Na stříbrné cestě - Alice Moss

Získala jsem je kromě Phoenixe. Krásné mrtvé už asi nikdy nedám dohromady. Neustále je více zajímavějších titulů, takže tuto sérii vzdávám..Možná se k ní později vrátím. Bohužel jsem ještě žádnou z knih nečetla =(. Rudou jsem si koupila teprve minulý měsíc..

4.přání bylo ze 30.září:
1)Andělé noci 2: Proradnost - Lili St. Crow
2)Střípky duší - Mary Lindsey

Proradnost jsem získala, jen mě velmi naštvalo, že BBart se rozhodl sérii přestat vydávat! Střípky mám stále na seznamu..

Žádné komentáře:

Okomentovat