neděle 1. prosince 2013

R.I.P. Paul Walker ♥♥!!

Rychle a zběsile až do konce...

Včerejší den byl velmi tragický pro všechny fanoušky filmové série Rychle a zběsile (tedy i pro mě) a hlavně pro všechny milovníky Paula Walkera..Paul včera přišel o život při tragické autonehodě, kterou zavinil jeho přítel nepřiměřenou rychlostí v Kalifornii. Tou dobou měli namířeno na charitativní akci, té se ovšem Walker už nikdy nezúčastní..
Jejich rudé Porsche Carrera narazilo velkou rychlostí do stromu a okamžitě se octlo v plamenech..Ani jeden nepřežil! Walkerovi bylo 40 let.


Pro mě to byla opravdu tragická zpráva. S Rychle a zběsile jsem vyrůstala a Brian O´Connor byl mou nejoblíbenější postavou. 
Walker byl skvělý herec, opravdu pěkný chlap a jeho filmy byly fenomenální.. 

Výčet těch, které jsem viděla:
Jméno Paul Walker u mě zůstane navždy spjato právě s Rychle a zběsile..Jeho role Briana pro mě bude vždy Number 1. Samozřejmě jsem viděla všechny díly, na posledním jsem byla dokonce v kině..

Další filmy:
Taková normální holka
Proud času
Vlajky našich otců
Projekt Lazar
Gangsteři


Ještě několik filmů, které jsem neviděla, ale určitě si je pustím:
Dárek z lásky
Do hlubiny
Zběsilý útěk
Bobby Z
Vehicle 19
A samozřejmě i Walkerův poslední dokončený film thriller Hours.


Fast and Furious je jedinečná série o pouličních závodech, protkaná zradou, přátelstvím a láskou.. Přivedená k dokonalosti.. Troufám si prohlásit, že další takovou sérii už nelze natočit a je to hlavně tím, že byly do rolí  vybráni ti nejlepší herci!!
Paul nedávno prohlásil, že se FaF rozroste o další tři díly, v tuto chvíli ale není jisté ani to, zda se dostane do kin 7.díl, který by měl mít premiéru v červenci příštího roku. Na něm se Walker ještě podílel
Bude to ovšem mít bez Briana ještě smysl? FaF bez Walkera už pro mě nebude to pravé..

Na počest skvělého herce si tento týden každý den pustím alespoň jeden jeho film! Také chci na blog sepsat článek ke všem dílům FaF!!

Rest In Peace Paul!! We will missed you forever!!♥♥♥








Fotky z Fast and Furios 6:






 A 7:



Ride or Die! ♥♥

Vložený trvalý odkaz obrázku

3 komentáře:

  1. To si děláš srandu!!! Ne, to mi nemůže udělat :'( ...Je...ehm...byl to jeden z mých nejoblíbenějších herců a FaF přímo zbožňuju... :'( Tak tohle jen tak nerozdýchám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to nějak nemůžu rozdýchat..Walker byl taky jeden z mých nejoblíbenějších herců a FaF miluju! Bohužel už můžeme jen vzpomínat a dívat se pořád dokola na jeho filmy, pže hrál opravdu skvěle a byl to bezva člověk...R.I.P ♥

      Vymazat
  2. Překontrolovat eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde miliony klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Obchod odkudkoli Váš čas je drahý. Obchodujte na počítači, mobilu a tabletu

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat