úterý 31. prosince 2013

Tři roky s My Books!!

Včera jsem na to zcela zapomněla, ale právě včera slavil blog své již 3.narozeniny!! Nikdy se mi nepodařilo vydržet u blogu tak dlouho..Doufám, že mi to ještě alespoň tři roky vydrží.
Za celé tři roky jsem sepsala 1255 příspěvků..Získala jsem nádherných 70 pravidelných čtenářů..
Návštěvnost blogu se k dnešnímu dni vyšplhala na 234 401 návštěvníků. Je to prostě nádhera..=)

V letošním roce jsem bohužel neměla tolik času na blog přispívat..Musela jsem si projít několika životními milníky, které byly dobré i špatné, ale přesto jsem stále tu a již třetím rokem tu s vámi slavím..

Letos jsem se zapojila do nového projektu Čtení knižních restů..Více jsem také přispívala do rubriky Filmy a bohužel jsem zase poněkud zapomněla na rubriku Přečteno..Celkově jsem za tento rok přečetla 41 knih, není to moc a docela mě to mrzí, ale tak snad to bude v příštím roce lepší!

Velmi doufám, že se vám na blogu líbilo a budete se sem rádi pro informace vracet.. Chci vám všem popřát ještě jednou krásný Silvestr a Šťastný Nový rok 2014, ať je lepší než ten předchozí..
Mám vás ráda a moc díky za vaši podporu!!


Žádné komentáře:

Okomentovat