středa 29. ledna 2014

Mortal Instruments - Město z kostí: Moje zhodnocení

Velmi opravdu velmi se omlouvám za tak velké zpoždění v sepsání hodnocení k City of Bones.
Vím, že jsem jej slibovala už velmi dlouho a vážně mě mrzí, že svůj slib plní až po takové době.
Na City of Bones jsem byla v kině přesné datum si už bohužel nepamatuju, i když mám někde ještě schovanou vstupenku..Myslím, ale že to bylo někdy o prázdninách..

Spoilery!

Předlohu k Městu z kostí jsem četla už je to nějaký ten čas..Kniha se mi velmi líbila a jsem ráda, že i ve filmu byla velká část knihy zachovaná, ovšem jak jsem četla i v jiných hodnoceních - děj filmu se protáhl na první 3 knihy série..To mě tedy coby začátečníka s Nástroji smrti moc nepotěšilo. Zbývající knihy jsem totiž nestihla do premiéry přečíst..I přesto jsem s City of Bones spokojená..

Obsazení:
Velkým tahákem tohoto filmu je hlavně obsazení postav..I já si film kvůli němu vybrala..
Koho by nepřilákal Jamie Campbell Bower známý z Twilight ságy? Jace jsem si takto nějak představovala. Sice se mi coby vzhledem Jamie moc nelíbí, ale na roli Jace se hodil..
Další lákačkou je Lily Collins, která nám ztvárňuje hlavní postavu - Clary, kolem které se celý příběh točí...
Já osobně jsem si Lily docela vychutnala ve Sněhurce..
Máme tu taky Jonathana Rhyse Meyerse - mého oblíbence Jindřicha z Tudorovců - v roli největšího padoucha..
Roli Clařiny matky si střihla známá Lena Headey - Cercei z Hry o trůny...
Nechybí tu ani Kevin Zegers, kterého jsme mohli zahlédnout v Super drbně..


Obsah:
Jako snad každý film i City of Bones začíná vyprávěním o obyčejné dívce, které se začnou dít velké věci..

Clary žije podivný a nudný život se svou matkou a jejím přítelem.. Její matka je až přehnaně starostlivá a to působí otravně - hlavně pro její 17letou pubertální dcerušku..
Jediným rozptýlením je pro mladou Clary její dobrý přítel Simon, který je do ní tajně zamilovaný..Klišéé..
V den svých 18.narozenin se Clary vydá se Simonem do tanečního klubu..
Tam je Clary svědkem vraždy mladého muže, třemi smrtelníky...Pokud jsou to smrtelníci..Clary je totiž jediná, kdo je vidí..
Tak se Clary seznámí s Jacem - Lovcem stínů..Ovšem Jace není jediným lovcem stínů, je jich více a navíc mezi ně patří i Clariina matka, která je záhadně unesena..Proto ji a Simona přivede Jace do domu Lovců stínů..
Clary se mnohem více začíná zaplétat do záležitostí Lovců, začne se sbližovat s Jacem a odhalovat stále více věcí ze svého osudu a své minulosti..
Po boku ji stále věrně stojí přítel Simon, takže máme prvotřídní trojúhelník.Nebo čtyřúhelník? Mladý lovec 
Alek je do Jace taky zamilovaný, takže Clary trochu sabotuje..
V průběhu filmu se čím dál více dozvídáme o světě Lovců stínů - jsou zde vlkodlaci, démoni, upíři a všelijaká další havěť..=)
Odhaluje se nám minulost a utváří budoucnost.. Poté přijde velké překvapení: Clary je také Lovec stínů a objevuje své schopnosti.. Jace ji pomáhá s výcvikem a oba se zamilovávají stále více.
Clary se také poprvé setká se svým otcem, který ovšem stojí na opačné straně.. Jeho cílem je se zmocnit Poháru smrti, který má moc měnit "civily" na Lovce.. Poté nastane konečná bitva!
Podaří se Clary svého otce zastavit? Dokáže si ubránit svou lásku? Setká se znovu se svou matkou?
Na to už musíte odpověď poznat sami.. =)

Celý film je doplněný dobrým soundtrackem, je plný kouzel, akce a napětí..
Rozhodně mohu tento filmík doporučit..Nenudí, nutí poznávat! 











Jako dalším mám na seznamu Moře nestvůr - 2.díl Percyho Jacksona a také Mrtví a neklidní z ankety z minulého roku.

Žádné komentáře:

Okomentovat