středa 1. ledna 2014

Novoroční knihovzetí 2013 a 2014

Přináším vám výsledky knihovzetí z minulého roku, tedy 2013..více na odkaze ZDE. Z 31 vybraných knih jsem si splnila 17.. Některé knihy jsem zavrhla a bylo jich docela dost..Na některé jsem si ani nevzpomněla a některé bych si ještě stále velmi ráda pořídila..Mezi "zavržené" patří Krásní mrtví a Říše temnot. Ostatní knihy bych stále ještě chtěla pořídit..

Jelikož je Nový rok je jasné, že bude i nové Novoroční knihovzetí a co, že jsem si to letos předsevzala?
Letos jsem si předsevzala získat těchto 17 knih a doplnit z knihovzetí z roku 2013:


Ohnivé srdce - Richelle Mead
Šachovnice bohů - Richelle Mead
Havraní bratrstvo - Maggie Stiefvater
Aliance - Veronica Roth
Pád andělů - Susan Ee
Nástroje smrti 3,4,5,6 - Cassandra Clare 
Dny krve - Lainy Taylor
Antibohyně - Kendare Blake
Posedlost - J.R.Ward
Pustina - Moira Young
Nebe v plamenech - Emmy Laybourne
Dokonalý sen - Ally Condie
Magie útočí - Ilona Andrews
Popel půlnoci - Lara Adrian

1 komentář:

  1. Ohnivé srdce, Šachovnice bohů, Aliance - tyto knihy si rozhodně pořídím! :-)

    OdpovědětVymazat