čtvrtek 30. ledna 2014

Přečteno: Úkryt - L.J.Smith, Julie Plec, Kevin Williamson

- série Stefanovy deníky
- 5.díl
- 216 stran
- vydalo nakladatelství Fragment
- 1.vydání
- upíři

Propadli jste zcela Upířím deníkům? Stefanovy deníky odhalují temné události, které jim předcházely. Příběh dvou znepřátelených bratrů je plný napětí, nečekaných zvratů a touhy. Po Londýně se šíří zprávy o surových vraždách mladých dívek. Podezření padá na Damona. Společně se Stefanem brzy zjistí, že pomluvy jsou součástí pomsty starého upíra. Jde o trest za smrt mladé upírky Katherine, dávné lásky obou bratrů. Damon a Stefan stojí před sílou a krutostí, na které nestačí. Jejich úkryt už není bezpečný…

Moje zhodnocení: Spoilery!
Na této sérii se mi velmi líbí prostředí děje..Přece jen temná část Londýna je vzrušující..
Taky se mi velmi líbí téma této knihy a tím je Jack Rozparovač. Toto téma mám velmi ráda..
Samozřejmě se tu setkáváme se starými známými Damonem, Stefanem (který příběh vypráví) a jejich mladou kamarádkou Corou, sestrou Viollet zmíněné již v předchozím díle.
Naše trio se vydává hledat Viollet, kterou unesl zlý, starý upír Samuel Mortimmer. Samuel je pravý rozparovač, ale díky svému postavení svrhne podezření na Damona, který se nyní i s bratrem spojí a společně se snaží Samuela zničit.. V tom jim brání policie..
Nakonec zjistí, že Samuel vlastní ve městě útulek pro ženy a vyšlou Coru jako špeha..
Odkrývá se jedno tajemství za druhým.. Bratři se pokusí Samuela zničit, ale dozvídají se nepříjemnou pravdu o Katherine,(upírce, která je oba proměnila) a hrůznou pravdu o Viollet.. Z ní se stal krvelačný upír a pokusí se Coru, svou sestru proměnit v upíra.. K tomu naštěstí nedojde..
Všichni tři se společně ukryjí v tunelech kanalizace a mezi bratry dojde k hádce..Rozdělí se..Každý spřádá svůj plán na zničení Samuela a záchranu Viollet..
Vše má fatalní následky, při dalším střetu se Samuelem.. Stefan je zraněn a Damon? Toho nečeká nic pěkného..

Tento díl se mi docela líbil, nejlepším ovšem stále zůstává 1.díl..
Obálky této série se mi líbí, přece jen na VD jsem byla dlouhou dobu hodně ujetá..

Jako další zhodnocení očekávejte Sukubu od Richelle Mead - Stíny.

Žádné komentáře:

Okomentovat