úterý 28. října 2014

Splněná přání (10)

V dnešní sváteční den vám přináším 10. splněná přání..
Splněná přání jsou vlastně knihy, které jsem si přála a v průběhu času získala, přehodnotila jejich koupi a které si chci stále ještě pořídit..
V dnešní části shrnu přání s číslem 35,36,37,38,39 a 40..

Přání s číslem 35 se konalo 14.dubna 2013 a jednalo se v něm pouze o jednu knihu:
1)Padesát odstínů svobody od E L James

Toto přání jsem si vyplnila, ale bohužel jsem prozatím knihu nečetla..

2. přání se konalo 21.dubna 201, zde bylo knih více:
1)Upírova zrada - Raven Hart
2)Kateřina - Robin Bridges
3)Tajemství Lynburnů - Sara Rees Brennan

Všechny tyto knihy jsem opravdu získala, ale opět jsem se do žádné nepodívala..ZATÍM!!

Třetí přání je z 28.dubna 2014 a přineslo opět 1 knihu:
Noční směna - Cassie Alexander..

Stejný výsledek jako výše..

4.přání nese zase 1 knihu, z 5.května 2013:
Město z kostí - Cassandra Clare   Získala jsem a přečetla jsem =)!!

5.přáníčko nese knihy dvě z 12.května 2013:
1)Upíří deníky: Ohrožení - L.J.Smith
2)Nahá - Raine Miller

Deníky jsem si pořídila nedávno, Nahou jsem měla, četla a poslala ji dále..Nějak mě tato série nezaujala...

Poslední přání této části splněných přání z 19.května 2013 obsahuje dvě knížky:
Obě jsou ze série Crossfire od Sylvie Day..Tyto knihy jsem zavrhla..Vysoká cena a s odstupem času pro mě ztratily kouzlo...

1 komentář:

  1. Tajemství Lynburnů je pěkná kniha. :) Četla jsem ji před dvěma lety, ale stále na ni mám pěkné vzpomínky. :)
    Moc pěkné kousky. .)

    OdpovědětVymazat