pátek 2. ledna 2015

Čtení knižních restů 2014 - Vyúčtování

Stejně jako v minulém roce i letos jsem našla chvilku a věnovala se některým svým knižním restům. 
Knižní resty jsou knihy, které máme doma již delší dobu a ještě jsme se nedostali k jejich četbě..
Jako každý rok jsem si sestavovala seznam takových restů. Celkem jich bylo 24 a mě se podařilo přečíst celkem 5 knih! To už je pro mě tedy úspěch!

1. restem roku 2014 byla Aerie a Zúčtování od Thomase E. Sniegoskiho. 2.díl Padlých andělů jsem si pořizovala v roce 2012. Musím se přiznat, že Andělé mě velmi potrápili. Dle mého je tohle ten typ knihy, na který opravdu musíte mít náladu a nejde po něm sáhnout jen tak! Další díly si chci přečíst, jen to bude asi trvat zase delší dobu než se k nim dostanu..

Druhým přečteným restem minulého roku bylo Běsnění do Rob Thurman.. K této knize jsem se nemohla dlouhou dobu dostat. Přitom to byl rest z roku 2011, proto jsem velmi ráda, že se mi ho podařilo přečíst, ač o dost později než jsem chtěla..Kniha to byla velmi dobrá a rozhodně si přečtu další díly!


3.restíkem byla Rezistence od Veronicy Roth.. Úžasná kniha! Úžasná série..Nemám více co dodat.. Co nejdříve se chci dostat k Alianci!

4.rest je Mezi láskou a smrtí od Meg Cabot. Taktéž mi to v knihovně leželo velmi dlouho. Přečíst si tuto knihu mě nejspíš přinutilo vědomí, že v novém roce vyjde v našich končinách 2.díl. Skvělá kniha a velmi se těším na dvojku..

Posledním restem z roku 2014 je První rudá kapka od Jeaniene Frost. Kapka se ke mě dostala v roce 2011 a stále jsem četbu odkládala, tedy bohužel..Teď tedy na ni konečně došlo a kniha se mi líbila. Bylo to pěkné oddechové čtení.



Nejvíce jsem si užila Rezistenci a Mezi láskou a smrtí..

Žádné komentáře:

Okomentovat