neděle 4. ledna 2015

Top 10 knih roku 2014

Sestavila jsem žebříček knih, které se mi v minulém roce dostaly pod kůži.
Žebříček není sestaven dle oblíbenosti.

1) Šachovnice bohů - Richelle Mead
Tato kniha mě doslova učarovala. Už velmi dlouhou dobu jsem nečetla něco tak skvělého!

2)Do poklidné modři - Veronica Rossi
Vyvrcholení mé oblíbené série! Lépe to dopadnou nemohlo!

3)Hvězdy nám nepřály - John Green
Kdo ochutnal něco od Greena, zjistil, že je to velmi návykové čtení..


Rezistence - Veronica Roth
Dystopický svět Rothové mám velmi ráda..Už se velmi těším na vyvrcholení

Pátá vlna - Rick Yancey
Skvělé dílko, skvěle zpracované..Hltala jsem ho plnými doušky a nemohu se dočkat 2.dílu

Svůdné zlo - Wendy Higgins
Andělé a démoni! Bezva kombinace!


Legenda - Marie Lu
Dystopie u mě prostě jedou! A tato rozhodně stojí za pozornost.

Ptačí zpěv - Meghan Spooner
Další dystopie, která za to stojí!!! Třesu se na druhý díl!


Odhalená - Richelle Mead
Vyvrcholení sukuby Georginy v tomto žebříčku nesmí chybět! Skvělý konec!

Carrie - Stephen King
Konečně jsem se dostala ke knize Pána hororů! Ze začátku trochu zvláštní čtení, poté mě zcela pohltila!

Žádné komentáře:

Okomentovat