sobota 14. února 2015

Čtení knižní restů: Leden 2015

V měsíci lednu jsem se opět věnovala svým knižním restům..Tím šťastným se tentokrát stal 8.díl Pravé krev: Hůř než mrtví od Charlaine Harris.
Kniha se mi četla velmi dobře a po tak dlouhé době po 7. dílu , to bylo příjemné zpestření. Snad se co nejdříve dostanu i k ostatním dílům, které na mě již netrpělivě čekají,

Jako další rest jsem si zvolila Na stříbrné cestě
od Alice Moss..Vlkodlaci mi nějak přirostli k srdci.. Snad se mi podaří Cestu přes únor přečíst. A co dále? To je prozatím ve hvězdách... 

1 komentář:

  1. Smrtící polibek mám doma už více než rok, jsem hrozná já vím, ale čtu teprve od roku 2013 a tahle kniha byla mezi prvními v mé knihovně. Já už fakt nevím, kdy ty knihy mám číst.. achjo..
    Držím palce, abys ji přečetla, pak bych ráda věděla tvůj názor. :)

    OdpovědětVymazat